Ga naar inhoud


Nieuwe picons voor Ziggo op de Dreambox


Varkentjes

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Varkentjes
Ik heb nog niet alles klaar, dus nog even geduld. Maar je kunt hier de 'oude' picons downloaden:

http://downloads.pli-images.org/picons/picons-ziggo-tvhome-20100519.tar.gz
http://downloads.pli-images.org/picons/picons-ziggo-casema-20100519.tar.gz

1e link is voor Ziggo Oost en de 2e link is voor het Ziggo West netwerk.


Ik zie dat je onze PLi set gebruikt. Als je de hele rits klaar hebt zou je ze dan op het PLi forum willen aanbieden aan Pieterg (dan worden ze voor PLi Ziggo gebruikers automatisch geupdate naar jouw set).

Ps. Gebruik je wel dezelfde methodiek met symlinks?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dream1975
Ik zie dat je onze PLi set gebruikt. Als je de hele rits klaar hebt zou je ze dan op het PLi forum willen aanbieden aan Pieterg (dan worden ze voor PLi Ziggo gebruikers automatisch geupdate naar jouw set).

Ps. Gebruik je wel dezelfde methodiek met symlinks?

Dank voor je belangstelling wink

De piconset heb ik voor Ziggo Oost compleet vernieuwd en is inderdaad volgens de symlink methodiek opgezet. Ik zal nog even de set voor Ziggo West moeten complementeren en dan stuur ik ze door naar Pieterg voor acceptatie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zien er goed uit. Nog enkele dingen ter info:

 

Er zijn ook 5 slots voor lokale zenders, deze hebben nu nog geen Picon. In mijn regio (gooi) hebben deze de volgende servicerefs:

Lokaal 1 1:0:1:64:64:1F4:FFFF0000:0:0:0

Lokaal 2 1:0:1:C8:64:1F4:FFFF0000:0:0:0

Lokaal 3 1:0:1:12C:64:1F4:FFFF0000:0:0:0

Lokaal 4 1:0:1:190:64:1F4:FFFF0000:0:0:0

Lokaal 5 1:0:1:1F4:64:1F4:FFFF0000:0:0:0

 

Misschien dat je die mee kan nemen in een volgende update (als ook de RTL HD zenders er bij zijn gekomen)

 

Ook wijzigt het Picon voor bebe tv in januari

http://multimedianieuwscenter.nl/vanaf-januari-nieuwe-naam-voor-bebe-tv-duck-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is het beste om de tarbal te installeren,

omdat symlinks niet ondersteund worden in windows.

En de ziggo picon set maakt veel gebruik van symlinks.

 

 

Als hij niet onder picons staat in jouw image kan je de tarbal op de dreambox krijgen met een draagbaar medium of ftp.

 

ga dan naar:

Instellingen\softwarebeheer\installeer lokale extensie

en dan het medium selecteren waar je de tarbal geplaatst heb

 

(tarball GNUzip = tar.gz)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen ervaring met Gemini, dus geen idee hoe de picons voor Gemini te installeren zijn. Heb je ooit wel eens picons op je box werkend gehad? Dan zou je in de box even kunnen zoeken naar de juiste folder en daar de picons naartoe verplaatsen.

 

Edit:

Heb je de tip van Neouni al geprobeerd? Wellicht werkt dat ook wel. Probleem is waarschijnlijk dat je Gemini eerst moet vertellen waar jij de picons hebt staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad een skin hebben die picons ondersteund.

als je ze in flash zet staan ze in var/etc/picon

en ze zichtbaar maken bij gemini door de volgende handelingen uit te voeren: menu => blue panel => instellingen => infobar => picon (uit / picon naam / picon reference )

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Origineel bericht van: Varkentjes
De Piconsets zijn gereed en verstuurd naar het PLi team. Als het goed is komen ze morgen online. Voor de mensen die niet kunnen wachten, hieronder staan beide sets voor het handmatig toevoegen naar je Dreambox.


Er zijn weer enkele wijzigingen geweest bij Ziggo.

Zou je de set weer aan willen passen zodat de wijzigingen er ook weer in verwerkt zitten (en het ook weer aanbieden aan Pieterg voor verwerking in de PLi downloads)?
Toegevoed RTL4 HD
NDR van frequentie gewijzigd
Duck TV nieuw logo (ipv bebe TV)
Sport 1 golf/tennis/live nieuw logo
TMF/comedy central (het Comedy Central logo gebruiken, TMF verdwijnt binnenkort)
Nickelodeon (het Nickelodeon logo gebruiken, Comedy Central is verplaatst naar TMF)

Overigens zit er nog een Ziggo download in PLi (voor HD skins zie http://www.pli-images.org/forum/viewthre...894#post_177894) waarin ook radiostations verwerkt zitten. Misschien dat je die ook mee kunt nemen in jouw set?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...