Ga naar inhoud

canal digitaal (Kabel ) belgiê vraagje

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ken iemand die een canal digitaal secabox te koop heeft .....nu is m'n vraag kan je daar een kaartje voor proggen is het het waard om daar mee te experimenteren ?? Of gewoon tijdsverlies ??<P>Ik dacht er over hem te kopen maar ben niet zeker , ik weet ook niet of canal digitaal beschikbaar is in mijn woonplaats

Geplaatst:

In limburg helemaal niet.ik vind het raar<BR>dat hij deze verkoopt .Is normaal eigendom van canaldigitaal belgie.Als hij werkt kan je er gewoon op de kabel naar de diverse programma s kijken . nodig goldkaart en de juiste codes.

Geplaatst:

hij werkt als hij de kabel er op aansluit en een officieel nl kaartje zonder abo en niet geprogged insteekt dan kan hij de analoge kabelkanalen bekijken

Geplaatst:

Hallo<P>Vind u het erg dat ik het niet snap.<P>Groetjes Sjefke..

Geplaatst:

wat begrijp je niet , als hij er geen kaartje insteekt dan werkt het niet doet hij het wel dan kan hij de kabelkanalen bekijken vtm , vrt etc... maar niet de digitale kanalen ...waarschijnlijk omdat hij de juiste codes etc niet heeft . Hij heeft een sat en kijkt liever via sat ...ik had er een sat maar heb die verkocht en twijfel nu of ik dit wil kopen of niet

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.