Butcher Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 Hallo, Wie kan mij vertellen hoe ik de tuners in moet stellen voor de 13.0 / 19.2 / 23.5 / 28.2 op de VU+ duo. Ik heb de hele wiki van Pli al afgezocht en uitgeprobeerd maar kom niet verder dan alleen maar de hd kanalen. De sd zenders zie ik niet inclusief BVN. Terwijl ik op BVN mijn schotel heb uitgericht op de 19.2 met mijn oude dm7020 en had toen een snr 92%. Ik hoop dat iemand me de goede weg op kan wijzen. Alvast bedankt. VU+ Duo met open PLiVisiosat Big Bisat Astra 1, 2, 3 & Hotbird4 x Alps LNB + Spaun SAR 411F 4/1 diseqc-switchHarmony One
Noud Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 ga naar menu => setup => service searching =>Tuner configuration. kies tuner A en zet hem op diseqc a/b/c/d en zet je sat's' op de juiste input bij mij bv 19,2E 28.2E, 23.5, 13 als tuner B gelijk is aangesloten als A zet dez dan op gelijk aan. anders configureer deze ook correct. download via plugins' daarn abv de henksat setting list en ...... VU+ duo&duo2 Visiosat astra 1,2,3 & hotbird & DVB-T FTAGroetjes Noud
Butcher Geplaatst: 2 november 2010 Auteur Geplaatst: 2 november 2010 Noud, Dank je wel voor je snelle reactie . Volgens mijn heb ik dit ook zo gedaan, maar ga het vanavond nog een keer nalopen wat ik nu fout heb gedaan en laat het je nog weten. VU+ Duo met open PLiVisiosat Big Bisat Astra 1, 2, 3 & Hotbird4 x Alps LNB + Spaun SAR 411F 4/1 diseqc-switchHarmony One
Butcher Geplaatst: 2 november 2010 Auteur Geplaatst: 2 november 2010 Noud, Ik heb hem terug gezet naar fabriek instelingen en alles opnieuw gedaan en het werkt , heb nu alle zenders HD en SD. Ben nu alleen nog opzoek waarom ik geen beeld krijg over mijn HDMI en wel over mijn scart . Volgende uitdaging. Mocht je nog advies hebben hoor ik graag, maar bedankt tot zover. VU+ Duo met open PLiVisiosat Big Bisat Astra 1, 2, 3 & Hotbird4 x Alps LNB + Spaun SAR 411F 4/1 diseqc-switchHarmony One
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 2 november 2010 Geplaatst: 2 november 2010 Probeer de HDMI stekker aan de ontvangerszijde eens dieper in de VU+ te duwen, dit is een veel voorkomende fout bij beginnende VU gebruikers. De stekker kan er nog wel eens zwaar in gaan.
Butcher Geplaatst: 4 november 2010 Auteur Geplaatst: 4 november 2010 Pedro, Dank je wel voor je wijze woorden, dit bleek het geval te zijn . VU+ Duo met open PLiVisiosat Big Bisat Astra 1, 2, 3 & Hotbird4 x Alps LNB + Spaun SAR 411F 4/1 diseqc-switchHarmony One
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 4 november 2010 Geplaatst: 4 november 2010 Je hoeft je niet te Het was mij ook overkomen, maar niet door vertellen hoor
Noud Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 Butcher Soms doe je het goed maar werkt het niet..... Soms doe je het verkeert en werkt het wel .... maar in elkgeval veel kijk plz VU+ duo&duo2 Visiosat astra 1,2,3 & hotbird & DVB-T FTAGroetjes Noud
Butcher Geplaatst: 10 november 2010 Auteur Geplaatst: 10 november 2010 allemaal bedankt voor de uitleg en ik kan nu wel zeggen dat ik veel plezier heb van deze box. Deze topic mag gesloten worden. VU+ Duo met open PLiVisiosat Big Bisat Astra 1, 2, 3 & Hotbird4 x Alps LNB + Spaun SAR 411F 4/1 diseqc-switchHarmony One
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen