Ga naar inhoud


[Satelliet] ITV 3 en ITV 4 nu in HD


highlander53

Aanbevolen berichten

DE engelse zenders ITV 3 en 4 NU in HD te ontvangen op Astra 2A 28.2 oost 11758H,helaas gecodeerd

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: highlander53
DE engelse zenders ITV 3 en 4 NU in HD te ontvangen op Astra 2A 28.2 oost 11758H,helaas gecodeerd


Wat voor zin heeft dit soort nieuws als je ze toch niet kan ontvangen. crazy

Ik kan zo ook berichten plaatsen, SVT 2 HD is sinds 1 november van start gegaan,helaas gecodeerd. sick
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zullen heus wel mensen die de engelse tv kunnen ontvangen(legaal/semi-illegaal) met kaart,net zoals de nederlanders in het buitenland die CD bekijke en erachter komen dat met hun abbo sommige zenders niet opengaan,het is puur informatief.MVG.Gerard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: patje7of9
Origineel bericht van: highlander53
DE engelse zenders ITV 3 en 4 NU in HD te ontvangen op Astra 2A 28.2 oost 11758H,helaas gecodeerd


Wat voor zin heeft dit soort nieuws als je ze toch niet kan ontvangen. crazy

Ik kan zo ook berichten plaatsen, SVT 2 HD is sinds 1 november van start gegaan,helaas gecodeerd. sick


Als Nederlander kan ik gewoon legaal ITV ontvangen in Ireland en enkele ITV zenders zijn vrij te ontvangen!
dus alle nieuws berichten op dit forum zijn puur informatief en ter kennisgeving,dus voor mensen die het wel ontvangen kunnen smile

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lucdec2
Komt er nog ondertiteling op de HD zenders? Nu ben ik gedoemd om nog
naar de sd zenders te kijken.

Op al de ITV SD zenders zit ondertiteling via 888.

Zonder ondertiteling
versta ik te weinig. Je TV kan ook stiller, er mag ook omgevingslawaai zijn dan.

Dat is via teletekst, je kan het beter vanuit de zender info doen, bij mij onder de gele toets, bij jou misschien ook.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is wel offtopic

 

de reclame op ITV is wel ontzettend veelvuldig en daardoor storend.

als ik naar een film kijk dan neem ik het op en ga na een half uur pas via timeshifting kijken. Dan kom ik ongeveer uit op de tijd dat de film in werkelijkheid is afgelopen.

De te grote hoeveelheid reclame op ITV is voor mij een grote minpunt en maakt het toch minder aantrekkelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...