PES Geplaatst: 2 november 2010 Delen Geplaatst: 2 november 2010 Hallo, ben er eindelijk in geslaagd om uit opgenomen bestanden de reclame te snijden (Video ReDo - schitterend programma, werkt op frame niveau) maar nu probeer ik met ftp de bestanden terug te zetten naar de media folder op mijn IPBOX 9000 lukt prima, alleen zijn die bestanden niet te zien (laat staan te spelen) via het menu op de IPBOX PGI-9000 0.5 draait er nu op een van de dagen zet ik er wel de nieuwe 0.9 op voorlopig draait deze image stabiel genoeg dus wat moet ik doen om die teruggezette bestanden te kunnen bekijken op mijn TV thanks Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator wiz Geplaatst: 3 november 2010 Moderator Delen Geplaatst: 3 november 2010 Als ik me niet vergis moet je die files terug zetten op je harddisk van je ipbox, en daarna rebooten. Dan maakt de box de index van files opnieuw aan, en zou je ze (als ze dezelfde extensie hebben, en in de juiste directory staan) weer in je opnamelijst moeten staan. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast arvy Geplaatst: 5 november 2010 Delen Geplaatst: 5 november 2010 Als die video redo weer .trp files met de .idx (afhankelijk van versie ook .rap), dgsifo (of .trp.dgsifo) en .extinfo files maakt, kun je ze inderdaad terugzetten en dan de filelist.meta in /media deleten, reboot en ze staan er. Ik betwijfel alleen ten zeerste dat video redo die bestanden maakt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen