Cobus R Geplaatst: 2 november 2010 Geplaatst: 2 november 2010 De NFI backup plugin werkt niet op de 500HD hij geeft aan model niet ondersteund. is daar een oplossing voor ? De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
metoo Geplaatst: 2 november 2010 Geplaatst: 2 november 2010 en autobackup en autoinstall? heb je settings en plugins etc. terug als je nieuw flasht ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Cobus R Geplaatst: 2 november 2010 Auteur Geplaatst: 2 november 2010 Dat weet ik maar ik wil een nfi file hebben zodat als ik hem flash dat hij weer was als voorheen. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Gerard 76 Geplaatst: 2 november 2010 Geplaatst: 2 november 2010 Die plugin gebruik ik ook . Erg handig.
Cobus R Geplaatst: 2 november 2010 Auteur Geplaatst: 2 november 2010 Maar die werkt toch niet op de 500HD ? De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Gerard 76 Geplaatst: 2 november 2010 Geplaatst: 2 november 2010 Nee klopt,sorry als ik die indruk gewekt heb. Hier gebruik ik 'm op de 8000. Op de 500HD gaat 't hier idd ook niet.
bigtwin Geplaatst: 2 november 2010 Geplaatst: 2 november 2010 Ook niet als je een schijf van een andere machine gemount hebt? Heb ik zelf eigenlijk nog niet geprobeerd... ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Cobus R Geplaatst: 2 november 2010 Auteur Geplaatst: 2 november 2010 nee dat gaat niet hier allang geprobeerd ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft ? maar bij dream met de guinuine plugin zeggen ze zelfs bij dream model onbekend is raar he ? De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Cobus R Geplaatst: 2 november 2010 Auteur Geplaatst: 2 november 2010 Is er geen manier om de plugin voor de gek te houden dan ? De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Cobus R Geplaatst: 2 november 2010 Auteur Geplaatst: 2 november 2010 ik heb er eentje gevonden van IHAD maar deze werkt niet met de nieuwste Newnigma2 image jammer genoeg. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
mobieltje Geplaatst: 2 november 2010 Geplaatst: 2 november 2010 NFI Backup naar HD. deze werkt ook op Newnigma2 Grts. enigma2-plugin-extensions-gp2flashbackup_1.4.6-r0-03.09.2010_mipsel.ipk.zip build-nfi-image.zip
mobieltje Geplaatst: 2 november 2010 Geplaatst: 2 november 2010 Of deze: Nieuwe versie Changelog - DM800 update secondstage > 76 - DM500HD with secondstage 79 Usage: copy alle files to destined directories and chmod them all 755. Start like: cd /etc ./build-nfi-image.sh /hdd Met dank aan Rob. Grts. BackUP-E2-20100929.tar.gz
Gast MiLo Geplaatst: 3 november 2010 Geplaatst: 3 november 2010 Origineel bericht van: Cobus R Dat weet ik maar ik wil een nfi file hebben zodat als ik hem flash dat hij weer was als voorheen. Nadeel is dat je interne flash dan gewoon door "fragmenteert", omdat je ook steeds de oude bestandsindeling blijft bewaren. Tijdens een "build" worden alle bestanden in een mooi compact pakketje in het filesysteem geplaatst. Na een tijdje in de box wordt 't redelijk gatenkaas, en die gatenkaas wil ik eigenlijk niet bewaren. Dus heb ik liever een vers image dan een steeds maar bijgeplakt en opgelapt brokje flash...
Littlesat Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 En via telnet "cat /dev/mtd3 > /tmp/backup.nfi" dan staat hij op de /tmp van je box? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Cobus R Geplaatst: 11 november 2010 Auteur Geplaatst: 11 november 2010 Ik heb al een tooltje gevonden bij newnigma wie wel werkt. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen