EaS Geplaatst: 2 november 2010 Geplaatst: 2 november 2010 Ik struikelde bij toeval over een skin voor de Vu+ Duo in deze review. Mooie 'rustgevende' skin. Maar aangezien ik niet in het bezit ben van een VU+ Duo/Solo is het moeilijk om er achter te komen welke skin het is. Misschien dat iemand de naam van deze skin kan geven of -beter nog- deze skin kan uploaden? Omdat de VU+ ontvangers ook op enigma2 draaien, moet het toch mogelijk zijn om deze skin -na wat sleutelwerk- ook op m'n DM7025+ aan de praat te krijgen:
Tonskidutch Geplaatst: 2 november 2010 Geplaatst: 2 november 2010 dat is de VU_HD skin in het VTI 2.1 image of die los te downloaden is weet ik eerlijk gezegd niet. ciao uh jawel hiero de skins zijn altijd een beetje toegesneden op image... dus welk image hebbie? Second Life Mungo Parker
EaS Geplaatst: 2 november 2010 Auteur Geplaatst: 2 november 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch dat is de VU_HD skin in het VTI 2.1 image of die los te downloaden is weet ik eerlijk gezegd niet. ciao uh jawel hiero de skins zijn altijd een beetje toegesneden op image... dus welk image hebbie? Tonskidutch bedankt! Ik heb Gemini 4.00 er nog op draaien, maar het werd toch al eens tijd om de boel te updaten. Eens kijken of dat nu Gemini 4.70 wordt (laatste gemini image voor de DM7025+) of toch een andere image. W.b.t. de skin aanpassen naar een specifieke image - dat moet wel lukken (heb in het verleden menig skin aangepast op m'n 'oude' dm7000s). Nogmaals bedankt!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen