Ga naar inhoud


Wat is er aan de hand met TV Vlaanderen?!


JimmyShoeshine

Aanbevolen berichten

Wist ik zelfs niet dat mobistar nu ook satelliet tv aanbied.

Ik neem al internet bij hun, dus ben ik eens gaan kijken op de site.

Die zijn wel prijzig zeg...

Ik heb het vlug eens bekeken en het lijkt me dat de paketten praktisch hetzelfde zijn als bij tvv maar wel ongeveer 10€ per maand meer kosten als ik me niet vergis.

Het basic+-pakket van tvv en het top-pakket van mobistar zijn voor mij zowat hetzelfde, behalve de prijs dan.

 

Ik wist niet eens dat ik youtube via men ontvanger kon kijken, lijkt me wel iets.

Als ik zo'n ontvanger neem, in wat voor een prijsklasse van ontvangers val ik dan?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Origineel bericht van: digitaal kijker
sluiten die de mensen niet aan aan de hand van hun adres en de plaats waar ze wonen.
dus mensen in vlaanderen krijgen de TVV zenders en in wallonie de Telesat zenders??????.

nee, de walen hebben het eeuwigdurende recht om overal in België te gaan wonen en mogen dus in gans België naar hun zenders kijken via télésat. Iedere belg kan dus ee télésat of een TV Vlaanderen abbo afsluiten, ongeacht of hij nu in Vlaanderen, Brussel of Wallonië woont.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JimmyShoeshine
@digitaal kijker,

hier worden de paketten van tvv zo verkocht met de Vlaamse zenders zoals op de site vermeld.
Hier is een kleine invasie van Vlamingen bezig, misschien daarmee...
Ik zou op zijn minst razend worden als ik TV Vlaanderen neem en dan Waalse zenders te zien zou krijgen.


kijk eens goed op wie ik reageerde en over wat het ging,dan zal je direct snappen wat ik bedoelde.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JimmySchoenpoets : "Rommel" of andere woorden zijn afhankelijk van de gebruiker en van zijn verwachtingen.

 

Ikzelf vind het toestel de naam Philips onwaardig.

Als je op dit forum al eens iets negatiefs leest komt omdat : sommigen die er belang bij hebben proberen negatieve berichten al eens te ontkrachten, belachelijk te maken, als onzin voor te stellen.

Op dit forum is dat een vlieger die niet opgaat (gelukkig!).

Op andere fora zitten waarschijnlijk mensen aan de teugels die de boel wat kritischer bekijken in het voordeel van TVV of van de fabrikant.

 

Het toestel doet me denken aan een vroegere job. Daar werd na elke update aan de programma's op pc altijd beloofd dat vanaf nu alles perfect zou werken. Na 20 updates crashte de boel nog even vaak als ervoor. Het enige zinnige wat ze bij IT konden vertellen was : zet de pc eens uit, weer aan.. en als het dan niet opgelost is weet ik het ook niet goed.

 

Probeer iets te leren uit de kritieken van anderen, stel ik voor. En als hun bezwaren niet direct over belangrijke dingen gaan kan je 't nog altijd negeren.

 

De perfecte ontvanger bestaat niet denk ik. Elke ontvanger heeft wel een paar bugs of minder goeie kanten.

Als je de Philips gratis krijgt zijn de minder goeie kanten van het toestel misschien te vergeven. Voor 200 of 250 euro zou ik hem nooit kopen : dan is er wel wat beters op de markt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: redneck eyeball
Origineel bericht van: JimmyShoeshine
en wat ik hier al gelezen heb, dat de decoders "minderwaardig" of "rommel" zouden zijn,


Dat hangt van het forum af waar je de berichten leest.
Er is een ander forum waar veel tevreden gebruikers zitten.
Hier krijg je soms al eens een vertekend beeld.


Samengevat, het hangt er van af wat je precies wil van de ontvanger. Moet die gewoon dienen om TV te kijken ? Dan is de Philips een absolute aanrader !
Wil je ook YouTube filmpjes en Divx afspelen dan zal je naar iets anders moeten uitkijken.


Redneck eyeball, ik dacht dat wij afgesproken hadden jij je als TV Vlaanderen medewerker wat neutraler op zou stellen.
Jouw mening is natuurlijk nogal gekleurd of dat zou je in ieder geval mogen denken.

Ik denk dat de leden ook wel snappen dat op een forum dat eigendom is van CanalDigitaal en waar Canaldigitaal en TV vlaanderen de scepter zwaaien en waar alle berichten die niet in hun straatje passen gewoonweg gewist worden, een veel meer pro-canaldigitaal en pro-tv vlaanderen beeld geschetst wordt en daar dus ook die canaldigitaal beperkte receivers de hemel in geprezen worden.

Als je het niet erg vind, proberen wij op sat4all wel objectief en neutraal te blijven.
Als we jou moeten geloven, zou juist sat4all niet objectief zijn en is het volgens jou als TV vlaanderen medewerker dus bijna de omgekeerde wereld wink

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ redneck...

 

Vind je het normaal dat er zoveel updates komen voor ""een goed toestel"" sick

 

En vind je het normaler dat een zo goed toestel na de update nog slechter werkt dan tevoren?

Als dealer zou je denken als je aan oudere klienten een TVV toestel verkoopt je van problemen AF zou zijn, maar niks is minder waar...

Je kan de dozen van CD/TVV "het Wirtschaftswunder" noemen, ze blijven de verkoper "bezighouden" :Dmad

En dan zeggen ze op jullie helpdesk dat de dealer het eenvoudig kan oplossen... (zenderlijst TVV weg en de NL in de plaats...)Loop maar dealer, en dat voor de paus zijn ...

 

Toch goeie bakken die "goedgekeurde bakken hé"!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Canal Digitaal/ TV Vlaanderen receivers zijn gewoon lege sigarendozen, waar CD en TVV stelselmatig iets instoppen, waar zij over beslissen, dat hun klanten mogen naar kijken en gebruiken. Ware het niet dat ze de HD ontvanger quasi gratis aanbieden dan zijn die ontvangers eigenlijk geen cent waard.

 

De mijne doet het nu prima, maar vergeleken met mijn ander toestel van een ander merk is de performantie maar magertjes qua gebruiksgemak.

Tf 5000 CI

Philips/Pace DVR 8121 - Duo LNB

Mediaguard CI TV Vlaanderen

Windows 7 Ultimate - 32 bits

Nokia C5-00

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast cdman19800

Een dreambox 800hd kan je al kopen vanaf 250€.

Hier kan je dan een externe of interne hd aanhangen

voor al je opnamen.

Deze opnamen kan je zelfs met de pc branden of bekijken.

Zelfs rechtstreeks een externe dvd player kan aangesloten worden.

Youtube filmpjes e.d. zijn helemaal geen probleem met de juiste plugin, zelfs subtitles toevoegen bij

films die op tv uitgezonden worden kan zelfs met bvb

de shoenix plugin.

 

Ik ben alvast heel tevreden met deze box, heel wat beter dan

die doosjes van tvv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...