Gast Sohbetcibaba Geplaatst: 2 november 2010 Geplaatst: 2 november 2010 Hoi Sinds kort heb ik 800hd en ik heb de volgende probleem tijdens het kijken springt inneens mijn TV op av5 en blijft hij zo staan moet hem weer eerst in andere Av kanaal zetten dan weer op AV5 heb ik weer normaal beeld dit gebeurt paar keer op een dag best irritand (newenigma2 )hoe kan ik dit oplossen
satencom Geplaatst: 2 november 2010 Geplaatst: 2 november 2010 gebruik je geen hdmi kabel ,als je gebruik maakt van een scart kabel even een andere kabel proberen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Sohbetcibaba Geplaatst: 2 november 2010 Geplaatst: 2 november 2010 is via dvi naar hdmi kabel aangesloten zoals bij geleverd
paardengek Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Denk dat je TV de oorzaak vormt. Probeer deze in de zogenaamde hotel modus te zetten. Denk, dan het probleem opgelost is. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen