Ga naar inhoud


[RE-9000HD] HD opname speelt voor het eerst niet goed af


Jürgen

Aanbevolen berichten

Ja hoor, ook ik ondervind voor het eerst een afspeelprobleem.

Al tijden neemt mijn vrouw elke avond van een werkdag tussen 17.00 - 18.00 uur van RTL4 HD het programma 'As the World turns' op.

Nog nooit heb ik een enkele klacht van haar vernomen m.b.t. het afspelen van deze opnamen.

Tot vanmorgen, de opname van gisterenavond start gewoon op maar na enkele seconden komen er eerst lichte blokjes in beeld die vrij snel meer worden totdat het beeld uiteindelijk alleen nog maar uit blokjes bestaat en totaal niets meer herkenbaar is.

Als ik de opname dan stop en start deze daarna weer vanaf de plaats waar ik gestopt ben dan loopt de opname de eerste paar seconden prima door tot uiteindelijk weer hetzelfde verhaal.

 

Op zich vind ik dit wat vreemd want je zou verwachten dat als er op een bepaalde punt, b.v. na 40sec, blokvorming ontstaat er op dat punt iets mis is en dat dit dan ook weer bij hetzelfde punt het geval zou zijn.

 

Dit is echter niet het geval want als op punt 40sec de weergave opnieuw wordt gestart dan is het beeld de eerste 10 á 20 sec prima en begint het probleem na circa 20sec opnieuw, enzovoort.

 

Ook alle vorige en nieuwe opnamen gaan prima behalve die van gisterenavond.

Je zou bijna veronderstellen dat er gisterenavond iets mis was.

 

 

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Jürgen, ik had gisteren veel storingen, en RTL4 had volgens mij een tijdje geen geluid. Rond 7 uur nergens last meer van dus dat kan je opname problemen voor die tijd verklaren.

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...