nchingo Geplaatst: 2 november 2010 Delen Geplaatst: 2 november 2010 Ben since 2 dagen in bezit van een Multitenne technisat en wil graag dit weekend gaan uitrichten.Ben op zoek naar een geschikt settinglijst en instelling voor Multitenne technisat. kan ik ergens op een site meer info vinden over uitrichten ? zoeken heeft weinig opgelevert. Alvast bedankt, nchingo Maxdigital 220s Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nchingo Geplaatst: 4 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2010 Beste satters, Wat jammer dat niemand informatie heeft.. bedankt, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JanLuc Piccard Geplaatst: 6 november 2010 Delen Geplaatst: 6 november 2010 Wat wil je weten dan? Bij de multitenne diseq switch poort 1 astra 19,2 poort 2 Hotbird poort 3 astra 23,5 poort 4 astra 28,5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nchingo Geplaatst: 7 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2010 Hallo JanLP, Bedankt voor je reactie, maar welke Scam kan ik best gebruiken ? Als het weer een beetje meezit, ga ik morgen instaleren en hopen dat in een keer lukt. met vriendelijk groet, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JanLuc Piccard Geplaatst: 10 november 2010 Delen Geplaatst: 10 november 2010 Versie 1.04 of de versie daarvoor geloof ik. Zul je moeten proberen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tymosat Geplaatst: 11 november 2010 Delen Geplaatst: 11 november 2010 Weet niet wat voor abbonement je hebt maar film 1,2,3 en film action eredivisie live vertrekken voor het eind van het jaar naar astra 3 23,5 oost.En gaan uitzenden in Mpeg4. En dat kan maxdigital 220s niets mee. groeten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nchingo Geplaatst: 15 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2010 Betekend dit dat de Max 220s in container kan ? of is daar een mogelijkheid om aan te passen. Heb wel een cd smartkaart met abbo en een multitenne. groetjes, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen