Ga naar inhoud

[RE-9000HD] vastloper na update

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Help!

met porter de bootloader en versie 1.08.37 erin gezet via rs 232

ging prima.

alleen nu start de rebox niet meer op in het display staat de melding : ERR : 0x01

en nu ?

• Moderator
Geplaatst:

Heb je >hier< al eens gekeken?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Hoe dom kun je zijn??

De box via de RS 232 aan de computer gehangen, kijkend naar het computerscherm 100% dus de box uit via de schakelaar aan de achterkant.

Sukkel die ik ben had natuurlijk moeten wachten tot de box klaar was met schrijven.

Nu v 52 erop gezet (zie overigens nog steeds loader versie 1.21 staan hoe krijg ik 1.23 erop en is dit zinvol om te doen?

• Moderator
Geplaatst:

Je bootloader vervangen heeft volgens sommigen zin, wanneer je klachten hebt over rode strepen in het beeld.

Over bootloader 1.21 zijn mij geen klachten bekend.

Er was een versie software met bootloader 1.23 beschikbaar op de Rebox site, maar deze is daar niet meer aanwezig.

Misschien heeft iemand hier nog een copie van.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: toppiedus
Nu v 52 erop gezet (zie overigens nog steeds loader versie 1.21 staan hoe krijg ik 1.23 erop en is dit zinvol om te doen?

Misschien is het handig om eerst <DEZE> thread te lezen.
Daarna heb jij denk ik wel een indruk of je dit alsnog wilt doen.

Zoals Ceesv ook al schreef is de upgrade naar 1.23 van de Rebox site verdwenen dus ga eerst maar eens lezen of je nog wilt upgraden.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Geplaatst:

Inderdaad maar versie 1.21 erin houden.

Bedankt voor de antwoorden, ben weer blij met m`n box

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen