peeters Geplaatst: 3 november 2010 Geplaatst: 3 november 2010 beste VU+ gebruikers, sinds een paar weken in het bezit van vu+ duo pli-image van enkele dagen geleden erop nu heb een 2-tal vragen: ---als ik mijn eigen video(camera) bestanden (avi-DV) op de HDD van de pc wil streamen naar de vu+ krijg ik de melding dat de DV-codec ontbreekt (GStreamer) kan die codec aan het systeem toegevoegd worden?? ---kan je een .ts bestand van de interne HDD van de vu+ direct op DVD branden via de pc dvd-brander (dus zonder het bestand te verplaatsen van vu+ naar pc)?? alvast bedankt voor jullie reacties gr
guykers Geplaatst: 3 november 2010 Geplaatst: 3 november 2010 Als je jouw eigen avi bestand op jouw eigen pc kunt afspelen met VLC moet het ook op de vu kunnen (als je de player download). kun je niet met vlc afspelen op jouw pc moet je jouw bestandje converteren. Als jouw netwerk snel genoeg is, moet het kunnen om rechtstreeks een dvd te branden, zou wel een langzame speed nemen. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
peeters Geplaatst: 4 november 2010 Auteur Geplaatst: 4 november 2010 guykers bedankt voor je antwoord --de avi bestanden kan ik afspelen met vlc op de PC, op de vu+ is ook vlc geinstalleerd, maar hoe het dan verder moet is me niet duidelijk de bestanden staan op de externe PC hdd (station L) in een gedeelde map "movies" - IP 192.168.1.102 dit station is zichtbaar op de vu want andere videobestanden kunnen met de vu-mediaspeler wel afgespeeld worden kan iemand dit verduidelijken?? --om dvd's te branden moet ik vermoedelijk de applicatie "DVD burn" op de vu+ installeren??Klopt dit?? bij het openen van deze toepassing krijg ik een groen scherm met crashlog iemand enige ervaring hiermee?? bedankt voor de reacties
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen