Mister HaCk Geplaatst: 4 november 2010 Geplaatst: 4 november 2010 nee Tmf stopt niet, ze gaan alleen digitaal only verder. De digitale uitzendingen blijven vooralsnog ongewijzigd
Outta space Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 Het kanaal van TMF stopt niet, krijgt alleen een andere invulling en naam dus('s morgens Kindernet en 's middags/avonds Comedy Central) en de Nickelodeon gaat dus 24/7 verder op zijn eigen kanaal(wat bij de meeste kabelkanalen nog altijd het kanaal van The Box was) Nou is mijn mening dat MTV al jaren zorgvuldig bezig is geweest op TMF de nek om te draaien. In het begin had je dus echt een muziekzender waarbij dus de clips werden aan en afgekondigd, iets wat MTV begin jaren 90 ook nog deed. Zoiets als TMF Toons wat ik 's morgens zie, wat heeft dat met een muziekzender te maken. Maar wat MTV met de M in zijn naam doet is me ook steeds vaker eeen raadsel, de verdeling schijnt nu 60/40 te zijn(muziek/andere programma's) maar met alleen de nacht en ochtend uren kom je daar inderdaad wel mee. Het enigste waar ik dus wel naar kijk zijn de digitale muziekzenders, zoals VH1 Classic maar ook TMF Dance of SlamTV(bekijk ze via Ziggo,waarbij de eerste twee dus wel van de MTV familie zijn). Zoals MTV begin jaren 90 was, dat was voor mij mooie muziek TV.
Littlesat Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 Citaat: Nou is mijn mening dat MTV al jaren zorgvuldig bezig is geweest op TMF de nek om te draaien. Daar is Viacom niet alleen in Nederland goed in... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
drz Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 TMF heeft het geld aangepakt wat MTV networks heeft geboden. Simpel, net als VIVA zijn ze gewoon overstag gegaan voor the big bugs. MTV networks is een amerikaans bedrijf die simpelweg de concurrenten opkoopt als ze deze niet kunnen verslaan.. Joh, wat's the deal, het is toch allemaal dezelfde troep die ze uitzenden. "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
Jan Ambers Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 "het is toch allemaal dezelfde troep die ze uitzenden." In Vlaanderen noemen we da krolse katten gejank of gekrijs van ouwe wijven
Littlesat Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 Het Onderwerp van dit draadje is momenteel onjuist... het moet eigenlijk zijn "TMF stopt met analoge uitzendingen" Een grote vraag is wat gaat er bij CDS gebeuren??? Behouden wij TMF of wordt het bij CDS ook omgebakken naar KinderNet/Comedy? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Jean-Claude Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 TMF België heeft ook al laten weten dat er bij hen niks verandert. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Ou-Tannu Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 ik vind.. nu eigenlijk dat TMF ook op de MTV Networks Transponder moet.. kan CDS het plekje op de eigen transponder weer voor wat anders gebruiken Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Noordzee Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 [quote=Littlesat Een grote vraag is wat gaat er bij CDS gebeuren??? Behouden wij TMF of wordt het bij CDS ook omgebakken naar KinderNet/Comedy? Wat ik er tot nu toe van begrepen heb : Per 1-1-2011 verandert ook bij CanalDigitaal het kanaal TMF in de combinatie Kindernet/ Comedy Central. Per 1-1-2011 verandert ook bij CanalDigitaal de programmering van het kanaal MTV naar meer Nederlandse produktie's. Per 1-1-2011 verandert ook bij CanalDigitaal het kanaal Nickelodeon/Comedy Central niet. Comedy Central wordt dus een aantal uur per dag op 2 kanalen tegelijk uitgezonden. Per 14-2-2011 verandert ook bij CanalDigitaal dit combikanaal. Nickelodeon gaat dan 24 uur per dag uitzenden en heet na 21.00 NickTeen. Per april komt TMF terug als digitaal kanaal. (Bron tmf.nl) Maar of dit dan ook via CanalDigitaal te zien zal zijn is nog maar de vraag. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Zuppelan Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 Citaat: ik vind.. nu eigenlijk dat TMF ook op de MTV Networks Transponder moet.. Alsjeblieft niet! MTV sjoemelt nog meer met bandbreedte dan Canal Digitaal; de beeldkwaliteit van de zenders op de MTV-transponder varieert van slecht tot afgrijselijk.
Ou-Tannu Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 mischien kunnen ze nog wat aan de transponder sleutelen.. deze is nu volgens mij zo`n 38mbit.. :? lijkt me dat ze toch wel wat kunnen sleutelen dat er meer uit komt? zo slecht is die 1M toch nie? Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Littlesat Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 Tegen die tijd heeft CDS toch meer plek... Film1/Sport1/EL1 aan namelijk stoppen in DVB-S1/MPEG2... Ook Sport1.2/EL2 stopt... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
bennkju Geplaatst: 28 december 2010 Geplaatst: 28 december 2010 Gaat TMF oog op Digitenne stoppen? Is er Comedy Central vanaf 1 Januari op het kanaal van TMF vanaf 15 uur?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen