antonlamers Geplaatst: 4 november 2010 Geplaatst: 4 november 2010 Hoi, Ik vond deze 2 applicaties om je dreambox (enigma2) te bedienen met je telefoon. Enigmanoid en dreamdroid. Ze zijn te vindne in de market. Je kunt alleen niet streamen naar je telefoon. Dat is jammer. Anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
jph Geplaatst: 4 november 2010 Geplaatst: 4 november 2010 Heb deze al een tijdje op mijn android toestel. Inderdaad streamen zit er niet in maar de rest wel, zoals timers instellen enzo.. ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
kokf Geplaatst: 4 november 2010 Geplaatst: 4 november 2010 Origineel bericht van: jph Heb deze al een tijdje op mijn android toestel. Inderdaad streamen zit er niet in maar de rest wel, zoals timers instellen enzo.. Hoe zo "streamen zit er niet in". Bij mij werkt dat prima sinds het WK deze zomer, ook over 3G. Kijk dan even naar Streamen naar Android (obv streamen naar iPhone). Maar je moet er wel wat voor doen.
jph Geplaatst: 4 november 2010 Geplaatst: 4 november 2010 Origineel bericht van: kokf Origineel bericht van: jph Heb deze al een tijdje op mijn android toestel. Inderdaad streamen zit er niet in maar de rest wel, zoals timers instellen enzo.. Hoe zo "streamen zit er niet in". Bij mij werkt dat prima sinds het WK deze zomer, ook over 3G. Kijk dan even naar Streamen naar Android (obv streamen naar iPhone). Maar je moet er wel wat voor doen. Bedoelde eigenlijk dat ik het niet nodig heb om te streamen en heb het daarom dan ook niet geprobeerd om in te stellen. ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
antonlamers Geplaatst: 5 november 2010 Auteur Geplaatst: 5 november 2010 Origineel bericht van: kokf Origineel bericht van: jph Heb deze al een tijdje op mijn android toestel. Inderdaad streamen zit er niet in maar de rest wel, zoals timers instellen enzo.. Hoe zo "streamen zit er niet in". Bij mij werkt dat prima sinds het WK deze zomer, ook over 3G. Kijk dan even naar Streamen naar Android (obv streamen naar iPhone). Maar je moet er wel wat voor doen. Ik bedoel streamen zonder al die aanpassingen, maar gewoon zoals naar de TV zoals in je eigen netwerk VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
p-p-s Geplaatst: 9 november 2010 Geplaatst: 9 november 2010 waarom lukt het niet op een htc legend?? wel gelukt op een Iphone groeten chris
Fabian Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Volgens mij kan een iPhone over http streamen (Air video) en Android alleen over SDP. Dus zal er een conversie plaats moeten vinden.
woodytwo Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 Dreamdroid is met een update uitgekomen, nu met directe stream mogenlijkheden icm vPlayer , bij kiezen van kanaal kun je nu kiezen voor Stream en dan start Vplayer (gewoon op de market te downloaden) met de stream van dat kanaal op. Het resultaat is verbluffend goed, heb het alleen nog op intern netwerk getest. grtz Wouter
notrius Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 Dreamdroid werkt ook buiten LAN perfect.
renzie Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 ik krijg hem niet geïnstalleerd. welk poortnummer moet ik ingeven? op 80 doet hij het niet. renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Fabian Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 TOP APP zeg! Hij streamt niet alleen het huidige kanaal , maar bijv. ook alle kanalen op mijn vrije tuner.
JohnBl Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 VPlayer werkt (nog) niet op HTC-Hero: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=808776&page=10 Dreambox 7000-80GB Hdd + Dreambox 800HD
Fabian Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Krijg alleen het streamen van opnames nog niet werkend en streamen over 3G/H met VPN werkt wel, maar duurt erg lang en beeld is blokkerig. Kun je ergens de streamkwaliteit invullen of werkt dit alleen over wifi doordat de stream niet verkleind wordt?
allez l'om Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 ik krijg het helemaal niet voor elkaar om te streamen, niet via wifi en ook niet via 3g. player lijkt elke keer te crashen op de htc desire Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
deblaauwesigaar Geplaatst: 18 december 2010 Geplaatst: 18 december 2010 Ik zou deze ook graag willen gebruiken. Alleen instellen lukt nog niet. Heb al heel lang bij dyndns een account. In de router een poort geforward. Dreamdroid geeft connection error. Moet je ook login code gebruiken. Dit is vast niet root / dreambox Wie kan mij op gang helpen? Technisat Multytenne TwinDB500HDDB800HDPli Nightly open PLICCcam 2.1.4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen