Gast 240445 Geplaatst: 4 november 2010 Geplaatst: 4 november 2010 Ik heb reeds een paar jaar tv-vlaanderen, nu geprofiteerd van de aanbieding. Wou het even snel installeren maar o wee. Graag zou ik weten hoe ge de resette (fabrieksinstelling) doet. Krijg verbinding op sat1 maar kan de zenders niet vinden. Heb wel de nieuwe duo lnb niet geplaatst, die er opstaat is er ook een.
Gast Paullo Geplaatst: 4 november 2010 Geplaatst: 4 november 2010 Ik denk dat je de vraag beter in het Philips-forum stelt. Fabrieksinstellingen kan je terugzetten door dit te selecteren als je op de knop menu van de afstandsbediening drukt en vervolgens in de instelllingen gaat. Greets
redneck eyeball Geplaatst: 4 november 2010 Geplaatst: 4 november 2010 In het menu, kiezen voor ontvanger, code 1234, dan fabrieksinstellingen.
Gast 240445 Geplaatst: 4 november 2010 Geplaatst: 4 november 2010 Help, ik heb de zenders kunnen opladen en dan krijg ik het signaal dat ik geen verbinding heb?
satencom Geplaatst: 4 november 2010 Geplaatst: 4 november 2010 je moet even kijken of de Disqc instellingen wel goed staan je komt er als volgt, menu,pincode,uitgebreide instellingen,handmatig zoeken, wijzig disqC instellingen DisqC A op Astra19 .2 en DisqC B op Astra 23.5 instellen. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast 240445 Geplaatst: 4 november 2010 Geplaatst: 4 november 2010 Nu heb ik de fabriekinstellingen terug gezet en geraak niet verder meer dan disc a 19.2 = goed-disc b 23.5 en zenders zoeken komt er niet op
satencom Geplaatst: 4 november 2010 Geplaatst: 4 november 2010 dan zou ik toch eerst maar de nieuwe duo-lnb even plaatsen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast petervanleeuven Geplaatst: 4 november 2010 Geplaatst: 4 november 2010 kan deze topic niet maar en ander forum !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen