Ga naar inhoud

[RE-9000 HD] beeldkwaliteit t.o.v.Topfield 7700

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Rebox RE-9000 HD PVR ben aan het kijken voor deze ontvanger

maar is de beeldkwalieit vergelijkbaar met een topfield ,is er iemand die daar ervaring mee heeft.

topfield pvr 5000 rebox 9000 250gb & visiosat g4 , cam aston 1.07.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Ik het eerder een Topfield gehad, en ik vind de beeldkwaliteit zeker vergelijkbaar. doe niet onder vind ik.

En deze ontvanger wordt ook steeds beter, regelmatig nieuwe firmware.

Geplaatst:

Ja, die ervaring heb ik wel.

Voordat ik mijn 2 Rebox`en in gebruik heb genomen had ik een Topfield 7700HDPVR.

Op de HD beeldkwaliteit was er totaal niets aan te merken en ik heb de TF dan ook alleen maar weggedaan omdat er technische problemen waren die naar verwachting nooit zouden worden opgelost.

Ik kan met een gerust gevoel beweren dat de HD beeldkwaliteit gelijkwaardig is aan de Topfield TF77xx serie.

Uiteraard is het altijd moeilijk om dit ook daadwerkelijk aan te tonen / te bewijzen want daarvoor moet je simpelweg deze ontvangers naast elkaar kunnen vergelijken en dat is nu eenmaal zo goed als onmogelijk.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Geplaatst:

Cor Nelis, de RE-9000 heeft een uitstekende beeldkwaliteit en ik denk dat men inmiddels vrijwel alle softwareproblemen heeft opgelost.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen