Gast Geplaatst: 6 augustus 2002 Geplaatst: 6 augustus 2002 Ik wil een fun card pragrammeren voor me phil maar het gaat wel goed maar ergens tussen in komt er erase te staan voordat hij verder schrijft hierdoor kan ik mijn kaart ook niet lezen in het programma ISVEDIT wie weet wat het zou kunnen zijn heb er nog niet eerder last van gehadt ,maar ben ook pas kort hiermee bezig ?
Gast Geplaatst: 6 augustus 2002 Geplaatst: 6 augustus 2002 Ik heb dezelfde melding en ik gebruik chipcat!! Even voor hij de eeprom gaat schrijven geloof ik dat het bij mij gebeurt. Het is maar een tel in beeld, maar alles werkt verder prima hoor. Ik gebruik de mastera III
Gast Geplaatst: 6 augustus 2002 Geplaatst: 6 augustus 2002 Klopt helemaal alleen ,maar dan wil ik me kaart lezen via ISVEDIT omdat ik graag de cocostring wil weten voor het programmatje van die johnny en dat kan nu niet ,maar het werkt verder wel zoals jij zegt.
Rakker71 Geplaatst: 6 augustus 2002 Geplaatst: 6 augustus 2002 Ik gebruik ook MasteraIII en Chipcat zonder problemen, net zoals jan50. Dus trek je conclusie! Groetjes van Rakker71 Receivers: Vu+ Solo2, Dreambox DM7025, Dreambox DM 7000, Dreambox DM 500 Schotel: Visiosat / Cahors Big Bisat Antraciet met 4 LNB's (Hotbird, Astra 1 t/m 3)
Gast Geplaatst: 7 augustus 2002 Geplaatst: 7 augustus 2002 Bij het beeld erase,verwijderd de programmer eerst alle oude bestanden van de kaart. Dit gebeurd bij mijn weten in elke programmer,daar je de kaart niet overschrijft maar telkens met een blanco kaart start. Groetjes van ***ongewenste_url***.
Gast Geplaatst: 7 augustus 2002 Geplaatst: 7 augustus 2002 Als je op de kaartjes een eeprom wil proggen moet die eeprom door de atmel benaderd worden. Hiervoor wordt er eerst een loader in de atmel geladen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen