Ga naar inhoud


TMF uit de Ether???


Klinknagel

Aanbevolen berichten


  • 2 maanden later...
Citaat:

Comedy Central is knallend het nieuwe jaar in gegaan. Nu alle vuurwerkpijlen zijn geschoten en de laatste druppels champagne zijn geschonken, rest ons enkel nog het het beste voornemen van 2011: meer lachen! Meer en vooral langer lachen om precies te zijn. Per 1 januari is Comedy Central namelijk al vanaf 15.00 uur uit gaan zenden. Elke dag. Ook is Comedy Central verhuisd naar het kanaal van TMF.

En waar verhuisd wordt, wordt gewerkt. Vandaar dat onze twee verhuismannen Rob en Raymond (Rene van ’t Hof & Edo Brunner) al dagen bezig zijn met het inpakken van alle spullen op ons oude kanaal. Alles gaat in dozen en wordt mee genomen naar het nieuwe adres.


Benieuwd waar jij Comedy Central kunt zien? Kijk hier voor de analoge frequenties en hieronder digitale kanaalnummers.


• UPC: positie 19
• Ziggo: positie 23
• Digitenne: positie 14
• KPN ITV; positie 13
• Canal Digitaal; positie 21
• Delta: positie 200
• CAI Way: positie 14
• CAI Harderwijk: positie 90
• Kabel Noord: positie 351
• Stichting Kabeltelevisie Brabant-Gelderland: positie 90 • Kabelnet Veendam; positie 134 • Kabeltex; positie 121 • Stichting Kabeltelevisie Pijnacker; positie 90


** UPC: t/m 9 januari starten we om 15:00 uur op UPC kanaal 601 en zijn we ook nog te zien vanaf 20:00 uur op kanaal 19. Vanaf 10 januari zijn we elke dag vanaf 15:00 uur op UPC kanaal 19 te zien. Nickelodeon is vanaf die datum te zien op UPC kanaal 505) Copyright : redactie Comedy Central

Copyright : redactie Comedy Central


heb je daar wat aan? smile

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Comedy Central heeft zijn uitzendtijd uitgebreid en zend nu uit op het kanaal van TMF, zie http://www.comedycentral.nl/news/comedy_central_verhuist/

Volgens Radio & TV zenders in Nederland zou TMF van 6:00-15:00 nog uitzenden en Comedy Central van 15:00-6:00.

Nickelodeon zou nog steeds uitzenden van 5:00-20:00.

 

De vraag is dus eerder: Wat gaat Comedy Central op het kanaal van Nickelodeon vervangen?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rolandroland
Digitenne heeft al zo weinig zenders dan kun je niet maken dat 2 kanalen ook nog eens gelijk zijn. Als ik Comedy Central wil kijken dan vind ik die zender heus wel. Als het verschoven wordt van 13 naar 14 dan hebben mensen dat snel genoeg in de gaten.


Volgens mij is het maar tijdelijk dat ze op 2 kanalen te zien zijn. Hoe het plaatje er na de verhuizing uitziet weet ik niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

nja of je doet er "tijdelijk" een etalage kanaal van maken..

 

wat ze ook prima met EDV kanalen kunnen.. indien geen voetbal -> baf andere zender er op onder t mom.. etalage kanaal ofzo :')

 

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Comedie Central...dit is echt een kanaal waar ik voor thuis zou blijven..het is lachen gieren brullen..met een pak chips op de bank..net zoals die troep van TFM en in Duitsland MTV (die ook pleite zijn)..waarom proberen die rotzooi zenders het als maar weer via ik weet niet hoeveel providers..die er hun "geweldige" paketten mee op fleuren.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja.. :+

 

doe mij dan comedy central family dan maar.. ouderwetse humor uit nederlandse stal smile

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Comedie Central...dit is echt een kanaal waar ik voor thuis zou blijven..
smaken .... wink

btw:

post-12382-1318261681,1583_thumb.jpg

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ou-Tannu
tja.. :+

doe mij dan comedy central family dan maar.. ouderwetse humor uit nederlandse stal smile


Inderdaad. Die zender heeft een poosje op het etalagekanaal gezeten en was best geinig. Oude Nederlandse comedies is beter dan die zooi die comedy central uitzendt.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...