jame Geplaatst: 4 november 2010 Geplaatst: 4 november 2010 De website King Of Sat meldt dat BBC1 vanaf vandaag FTA in HD te ontvangen is. BBC1 HD zit op dezelfde transponder als BBC HD: Astra 2D (28.2E) - 10847.00 V - Txp: 50 - Beam: Astra 2D DVB-S (QPSK) - 22000 5/6 (33.8 Mbps) - NID:2 - TID:2050 Lyngsat maakt voorlopig enkel melding van 'BBC One HD info card' op dezelfde transponder. Aangezien ikzelf zonder HD receiver zit kan ik dit momenteel niet verifiëren.
jame Geplaatst: 4 november 2010 Auteur Geplaatst: 4 november 2010 Goed gezien, DeBeek. Kan je ook bevestigen dat BBC1 HD daadwerkelijk gestart is op Astra 2D of is er enkel een testbeeld te zien? Mijn excuses trouwens dat mijn berichtje tussen 'algemeen/nieuws' beland is en niet in 'transpondernieuws'. Ik ben niet zo'n handig met internetfora. Thx, J.
SoSa Geplaatst: 4 november 2010 Geplaatst: 4 november 2010 Is inderdaad gisteravond gestart met uitzenden.
Alfons Verbiest Geplaatst: 4 november 2010 Geplaatst: 4 november 2010 En zat er de week daarvoor al in met een testbeeld en heel af en toe beeld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen