Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Eigenlijk wil ik mijn mythbackend uitbreiden met een tweede dvb-s2 kaart. Maakt iemand hier gebruik van een een dual tuner kaart in combinatie met sasc en/of dit mogelijk is?

Is het ook mogelijk om dan het PCIe X1 slot in het PCIe X16 slot (van de grafische kaart) aan de praat te krijgen? Deze is toch alleen fysiek groter en zou dan meerdere kaarten moeten kunnen toestaan (indien fysiek mogelijk) Ben benieuwd smile

DM500HD, Ubuntu 14.04-server-tvheadend-TBS6981-TBS6922SE-OSCam, Xubuntu/XBMCbuntu 14.04 front end's.

Geplaatst:

Ja, heb dual tuner draaien. En ik heb zelf ook wel eens pci express x16 videokaart in een x2 slot gedaan werkte ook perfect na het moederbord slot iets aangepast te hebben. Dus een kleinere kaart gaat zowiezo werken.

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Geplaatst:

Dat klinkt veelbelovend smile

Lamko gebruik jij ook sasc ism de dual tuner?

Mijn voorkeur lijkt uit te gaan naar een TBS 6981 dual tuner kaart.

DM500HD, Ubuntu 14.04-server-tvheadend-TBS6981-TBS6922SE-OSCam, Xubuntu/XBMCbuntu 14.04 front end's.

Geplaatst:

Ja ik gebruik vdr sasc-ng anders blijft het zo donker wink

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Geplaatst:

Super! Bedankt voor de reactie en....donker kunnen we niet gebruiken nu de dagen ook al zo kort lijken wink

Geplaatst:

Succes met opzetten maar ik denk dat dat wel moet lukken.

Mythbuntu 12.04

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen