zoekende Geplaatst: 4 november 2010 Geplaatst: 4 november 2010 Heb de laatste tijd veel problemen met het booten van mijn dreambox. Heb verscheidene images uitgeprobeerd. Krijg nu de melding bij dreamup: aborted by user, exiting. Ook met de crossoverkabel. Op internet opgezocht. Advies nieuwe dreamup. Alle mogelijke dreamup's uitgeprobeerd. Kom niet verder dan speaking to us. Bij flashen stopt hij met bovengenoemde melding: "aborted by user". Is dit het einde??
SIMBAke Geplaatst: 4 november 2010 Geplaatst: 4 november 2010 al eens geprobeerd met clean image ? VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
zoekende Geplaatst: 4 november 2010 Auteur Geplaatst: 4 november 2010 Heb hiervoor het nog met een erase gedaan. Probleem is dat ik niet meer kan flashen, dus ook niet cleanen of erase
SIMBAke Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 en met RS 232 kabel ? VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
joop1966 Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 of even met een andere pc proberen dreambox 500hd op een triax 110cm met rotordreambox 800-c dreambox800se-c dreambox500-s dreambox500-c
belened Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 Hoi, Ik had onlangs hetzelfde probleem en heb op internet juist gevonden dat een oude versie van dreamup nodig is. Ik heb vervolgens een versie uit 2006 gebruikt V1.2.2.0. Nulmodemkabel aangesloten en de laatste Pli eringezet. Dit is mij gelukt.
zoekende Geplaatst: 5 november 2010 Auteur Geplaatst: 5 november 2010 Pffff. Bedankt, het is gelukt met 1.1.3.0.
waterpas Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 Zo zie je maar, niet cremeren, maar begraven, met een snoerloze schroevendraaier, het lijkt verdacht veel op een opstanding. En het is nog lang geen Pasen In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen