arnoldg Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 Ik probeer nu al een aantal dagen alle zenders te zoeken op mijn kabel, alleen ik krijg iedere keer een foutmelding. Ik gebruik openpli 2010-11-02-master Ik heb al geprobeerd om iemands settings te laden (Ziggo Almelo) Dit mag helaas ook niet helpen. heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe ?
wessie Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 Kijk eens op digitalekabeltelevisie.nl Daar staan alle frequenties voor jou gebied. Als ik jou was,zou ik alle frequenties handmatig zoeken,omdat er transponders tussen zitten die niet op de hele frequentie zitten. Succes ermee
Neouni Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 zo stel ik de dingen meestal in voor zoeken op Ziggo: Tuner: Netwerk ID: (net waar je zit kijk maar naar je ziggo lijstje) gebruikte zoekmethode: frequentiestappen stapgrote: 01000 (standaard) alleen QAM64 aan alleen SR6875 aan handmatig zoeken: compleet netwerk zoeken: ja voor zoeken zenders wissen: (beetje persoonlijke keuze) alleen ongecodeerde zenders scannen: nee het is gebruikelijk dat hij bepaalde zenders dubbel pakt uit verschillende netwerk ID's zoals Ned HD 1,2,3
arnoldg Geplaatst: 5 november 2010 Auteur Geplaatst: 5 november 2010 Als ik bovenstaande invoer dan krijg ik een foutmelding dat mijn tuner eerst correct ingesteld moet worden. Wat kan ik hier nog meer aan instellen ! het heeft altijd gewerkt totdat ik enkele dagen geleden een update deed waarna er bijna niets meer werkte. nu werkt bijna alles weer, ccam moet af en toe opnieuw opgestart worden. en de kabel werkt voor geen meter meer.
ceesmf Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 Beter stel je in : netwerk ja transponder 372 alle overige gegevens zijn goed in 20 seconden hebje dan alle kanalen gevonden op transponder 372 houdt ziggo keurig alle gegevens voor je bij als je twee tuners hebt, tuner d: gelijk aan c: hoef je maar een keer te scannen en de dreambox pakt automatisch een vrije tuner bij het omschakelen van een kanaal succes
Dream1975 Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 In OpenPLi zit ook de optie Cablescan, probeer die eens. Dan laadt je de Ziggo zenderlijst in
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen