Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb een Nokia 5230 met geintregreerd Gps met een Ovi navigatie systeem Up to date

Tot voor kort hier heel tevreden over.

Maar............

Het komt me steeds vaker voor dat de afslagen niet kloppen

Nou heb ik paar dagen geleden 2 routes aangegeven die ik zonder Nav kan rijden om te kijken of er iets niet klopt.

Van de 6 afslagen stuurde hij mij de verkeerde kant op

Om een voorbeeld te noemen,

"Ga naar 300M linksaf" terwijl het rechtaf moet zijn en er links nieteens een afslag is.Ga ik gewoon rechtsaf berekent hij zijn route opnieuw en raakt de kluts kwijt

De KM/Meters kloppen allemaal wel maar is de weg kwijt tussen links en rechtsaf?

Iemand een idee?

Geplaatst:

Heeft je vrouw er niet aangezeten?

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Geplaatst:

Inmiddels hele navigatie map gedeleted opnieuw gedownload en geinstalleerd maar probleem is er niet mee opgelost.

Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

Geplaatst:

Het probleem is volgens mij Ovi Maps.

Had toevallig gisteren ook zoiets.

En voor een dienst die online werkt mogen ze de kaarten ook wel sneller vernieuwen. Anders zal het echt geen alternatief worden voor mijn navigatiesysteem.

Geplaatst:

gewoon andere navi software erop zetten,als je geintreseerd bent stuur je maar een pm voor de link.Is een goed werkend pakket gratis en makkelijk te instaleren.Ook mappen aan te passen en dergelijke.

Samsung  UE55KU6510SXXN Curved Tv met een VU SOLO 4K met VTI Image triax 88 cm,astra 1,2,3 en hotbird

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen