Ga naar inhoud


5300 of 5400Z?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik kan momenteel een 5400Z (gepatcht) aanschaffen voor 400 euro OF een 5300 met een magic card (V1.02, 2MB Flash) voor 450 euro ... waarmee doe ik het beste?

1. Heeft de gepatchte versie een voordeel (buiten de prijs die gunstiger is) tov de 5300?

2. Kan je een gepatchte 5400Z terugzetten op de originele Humax firmware indien dit in de toekomst nodig mocht blijken?

 

Wat zou je aanraden?

 

Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wil je in de toekomst een abonnement afsluiten bij een provider die in viaccess uitzendt dan is de 5300 een optie. Maar als je van te voren al weet dat je nooit voor een abonnement wilt gaan betalen neem dan de Humax 5400Z dan heb je irdeto decoder die iets meer kan dan mag zolang de pret nog zal duren (seca 2 / viaccess 2).

 

De Humax z kun altijd weer voozien van de orginele software alleen zal de loader 2.08 blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, een 5300 met magic module heeft ook wel wat. Als je alleen al kijkt wat de magic module apart kost en dat hij later is mee te nemen naar andere ontvangers met CI sloten en dat voor 50 euro meer. Ik zou het toch nog is goed in overweging nemen. Per slot van rekening kun je magic module in de toekomst nog alle kanten uit.

2) je kunt je 5400Z altijd terug patchen naar de originele firmware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je ook zelfs een humax 5100 met een magic module kan aanschaffen, aangezien magic module gebruikt kan worden met een orginele kaart.

Deze combinatie lijkt me voor een redelijke prijs aan te schaffen.

 

Astatic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...