Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Iemand uit Oekraïne is in België. Hij of zij wil via sattv Oekraine-tv en of tv uit Rusland kunnen zien. Daar ze zeker willen zijn van géén code wissel last te hebben zouden ze eventueel via een familielid een abbo willen aangaan. Maar aangezien er voor deze mensen bij hun aankomst in België een ganse wereld is opengegaan laat staan iets afwisten van schoteltv zouden ze info moeten hebben waar ze in Oekraïne een abbo zouden kunnen aankopen ? Telnr. of andres ...

Welke reciever zouden ze aankopen die dit aankan ? Welke schotelgrote enz waar ik op dit ogenblik niet aan denk. In naam van deze mensen bedankt.

Geel , Stad in de Kempen.

Geplaatst:

Hallo Odul,

wat hebben je kennissen een geluk zeg.

Op de Sirius zit een pakketje Oekrainse kanalen Free to Air!!! Daar is dus geen abbonnement voor nodig. Ook zit daar nog ORT in diverse gedaantes en pakketten(Viaccess), daar heb je wel een abbo voor nodig maar waar??? Op de Sirius ook nog een kanaal van NTV.

Op de Hotbird zit NTV in viaccess.

Op de Amos-satelliet zit Svit-TV en een popzender FTA. Voor deze satelliet heb je wel een iets grotere schotel nodig.

Kijk eens bij lyngsat.com oid.

Het mooiste is een draaibare opstelling met CI.

succes

Geplaatst:

@odul

De belangrijkste satelieten voor hen zijn Sirius, Hotbird en de Amos1.

Om de Amos goed te kunnen ontvangen heb je een schotel van 1.4mtr nodig alhoewel ik als het goed weer is ook met een 1.1mtr kan ontvangen.

Russische zenders zijn over het algemeen met Viacess gecodeerd, maar velen zijn ook nog FTA.

Je kan het dus met vrijwel iedere box ontvangen, zolang je schotel maar groot genoeg is. Een abbo halen in de Oekraine zou ik niet doen (gezien de bereaucratie aldaar). Een GW card met de juiste keys en ze hebben lang kijkplezier.

Voor meer info PM me even.

Suc6

We have two ears and one mouth so that we can listen twice as much as we speak.

Geplaatst:

Voor de Russische zenders op Sirius kun je een losse kaart krijgen (in Nederland), ze zitten in het Viasat pakket (www.viasat.se), als je het adres van de zaak in Amstelveen wil hebben die ze verkoopt stuur maar een PM.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen