Ga naar inhoud


Opgepast met aankopen van nieuwe Samsung DSR9500


CrazyMotha

Aanbevolen berichten

[color:"red"] Opgepast met aankopen van een nieuwe Samsung DSR9500 [/color]

 

Vandaag was het dan zover… de eerste [color:"red"]niet [/color] patchbare Samsung DSR9500 in mijn handen gehad.

En geloof me deze is echt niet te meer te voorzien van de patch, zelf updaten via de satelliet lukt niet met deze deco.

Er zit ook een andere loader in n.l versie 504, verder is van de buitenkant geen onderscheid te vinden tussen de oude of de nieuwe versie.

 

Of het nu hardwarematig anders is, of dat het komt door de andere loader heb ik nog niet kunnen vaststellen maar patchen lukt niet meer,

 

I'm not a complete idiot, some parts are missing.

 

Dreambox 8000 HD - Vu Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit houdt dus in, eerst aansluiten, kijken wat de loader is en dan:

 

501 Kopen

504 Tja, dat moet je zelf weten!

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er hardware matig anders is.

Is het mainboard nog het zelfde of ook anders.

Of zit er alleen een andere flash op.

Wie kan me dit eens vertellen ??

 

Bye HobbyMan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

 

Dan is het dus gewoon mogelijk om de nieuwe samsung te patchen.

Als er alleen maar een andere flash inzit zie ik het probleem niet.

Ik zal eens kijken waar ze de nieuwe hebben, en zal deze eens onder de loop nemen.

 

Bye HobbyMan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is misschien dus wat soldeer werk..... Er zal dus ook een andere loader inmoeten.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hola,

 

Heb hier de Fortec 5800HA waar je zelf een Harddisk in kan frommelen en niet gepatcht hoeft te worden, misschien een goed alternatief ? Ook Samsung heeft last van vastlopers net als de Humax zie ik in de forums en met eerst genoemde nog niet voorgekomen.

 

Salu2

Link naar reactie
Delen op andere sites

in de nieuwe sammy is de vaste prom chip te vervangen door de eeprom chip versie. Dit gaat zondermeer werken. Alleen is nog even de vraag of de nieuwe loader wel met de programming overweg kan. Dit vergt wel even uitzoek tijd. maar alles is mogelijk want de reciever op zich is niet veel anders. ( het mainboard )

Dreambox 7000 / DM500 / Samsung9500 VIA CI / 0.3 lnb / 85 cm schotel ( 20"west to 45 east ) z=z^2 +c

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...