Perdi Geplaatst: 6 november 2010 Delen Geplaatst: 6 november 2010 Zou er een witte AZbox komen? Plaatjes zien er erg goed uit, het lijkt een HD+. Wie zou er zo een willen hebben? Groeten, PerdiGigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ghpeet Geplaatst: 6 november 2010 Delen Geplaatst: 6 november 2010 Ik denk dat iemand zijn P+ gewoon wit gespoten heefd ,ik zie ook geen azbox embleem en premium hd+ staan. Dm8000 Azbox P+ Dm500 Phillips D+ Sdontvanger Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SoSa Geplaatst: 6 november 2010 Delen Geplaatst: 6 november 2010 Inderdaad, je ziet het eigenlijk ook al op de 4de foto aan de binnenkant van het cardreader klepje. Ook bij het CI-slot kan je het zien trouwens. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Perdi Geplaatst: 6 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2010 Misschien iets voor de liefhebber van een witt Iphone. Levertijd wordt dan wel iets langer. . . . Groeten, PerdiGigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ghpeet Geplaatst: 6 november 2010 Delen Geplaatst: 6 november 2010 Lijkt mij ook dat hij/zij de 4 knopjes(boven) zwart gemaakt heeft . Zier er wel goed uit zo! Dm8000 Azbox P+ Dm500 Phillips D+ Sdontvanger Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjaak66 Geplaatst: 8 november 2010 Delen Geplaatst: 8 november 2010 Origineel bericht van: ghpeet Lijkt mij ook dat hij/zij de 4 knopjes(boven) zwart gemaakt heeft . Zier er wel goed uit zo! Ik denk dat dat gezichtsbedrog is en ze gewoon nog verchroomd zijn. Als alles eens..... AZbox Premium HD+ S/C + 1000 GB FW: RSi 0.1.1 On the attic Dreambox 7000S + 160GB WD. No Image Wave Frontier T90 + 30W<>28.2E (12lnb's) + 35 meter coax Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast azboxhd Geplaatst: 8 november 2010 Delen Geplaatst: 8 november 2010 welke kleur wil je hem hebben dan als je alles demonteerd en dan in de kleur spuit en dan alles weer monteerd. ======================= johan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen