Ga naar inhoud


Kan een poging tot oplichting nog dommer zijn?


boaz

Aanbevolen berichten

Deze mail is automatisch verzonden door een programma op  Web-mail Administratief centrum dat periodiek controleert of de grootte van de webmail in doos, tijdens onze geregelde rekeningen onderhoud en controle procedures, we tijdelijk zijn beperkt en het beperken van uw account toegang tot het programma is lopen automatisch geen door de gebruiker in vak zorgen te groot wordt, wordt u geen nieuwe e-mails ontvangen voordat deze mail werd verstuurd, bent u momenteel op 20,9 GB, heb je overschreden de opslag termijn die is 20GB. Opnieuw instellen Account onmiddellijk te activeren Re-account. Ruimte op onze database voorafgaand aan webmail te houden, je bent om gewoon antwoord bieden ons de onderstaande gegevens:

E-mail (________________________________)

Gebruikersnaam / ID (___________________________)

Huidig wachtwoord (__________)

Geef nogmaals het wachtwoord (___________)

 

Vanaf dit punt heb je niet in staat om nieuwe e-mail ontvangen als het zal worden teruggestuurd naar de afzender, bieden de bovenstaande informatie naar ons in staat stellen om uw webmail onmiddellijk te resetten.

 

OPMERKING: Uw Web-mail account vervalt in vierentwintig (24) uur. Na ontvangst van deze e-mail aanmelding, is het het beste om te antwoorden met de benodigde informatie voor een upgrade van deze fout e-mail box.

 

Dank u voor uw medewerking.

 Web Desk System Administrator

 

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook ik ben bekend met deze "slimme" email, wat me echter nog het meeste verontrust is dat ik hem binnen krijg met een volkomen verkeerd emailadres.

Ik heb in m,n echte emailadres het woordje cool staan en krijg vaak emails binnen met bijv. coolcharley@vodafone.uk, de enigste overeenkomst is dan het woordje cool en de rest natuurlijk volkomen fout.

Aan de helpdesk van Ziggo heb je in dit geval ook niets, want die weten niets anders te vertellen dan dat ik een spamfilter moet installeren, die ik natuurlijk al heb.

Nee, Ziggo moet zorgen dat die rommel niet bij mij arriveert!

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lock
Ook ik ben bekend met deze "slimme" email, wat me echter nog het meeste verontrust is dat ik hem binnen krijg met een volkomen verkeerd emailadres.
Ik heb in m,n echte emailadres het woordje cool staan en krijg vaak emails binnen met bijv. coolcharley@vodafone.uk, de enigste overeenkomst is dan het woordje cool en de rest natuurlijk volkomen fout.
Aan de helpdesk van Ziggo heb je in dit geval ook niets, want die weten niets anders te vertellen dan dat ik een spamfilter moet installeren, die ik natuurlijk al heb.
Nee, Ziggo moet zorgen dat die rommel niet bij mij arriveert!


BCC

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Nee, Ziggo moet zorgen dat die rommel niet bij mij arriveert!

 

Dit is de zaken omkeren. Dat er vreemde adressen lijken te staan zegt niets. Die email is echt aan jou geadresseerd en dus ben jij onvoorzichtig geweest met het verspreiden daarvan.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...