satencom Geplaatst: 7 november 2010 Geplaatst: 7 november 2010 er zijn problemen geweest met V1 maar de V2 is in 2 uitvoeringen ik zou gewoon voor de 8-1 EMP P 168-W V2 gaan en lnb's zijn ook goed ,je moet er altijd bij een T55 om denken dat de achter kant van de lnb niet hoger is als de voor kant van de lnb, dat zal in meeste gevallen altijd passen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gerard 76 Geplaatst: 7 november 2010 Auteur Geplaatst: 7 november 2010 ik vind die aansluitingen aan 3 kanten erg onhandig, vandaar dat ik voor die andere 9/1 wou gaan. Die problemen,zijn die er nu nog steeds of waren die er? Omdat de EMP die ik graag wil, bij onze oosterburen gewoon nieuw wordt verkocht. Maar wel als V1 uitvoering,vandaar m'n vragen.
Gast BBsat Geplaatst: 7 november 2010 Geplaatst: 7 november 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 ik vind die aansluitingen aan 3 kanten erg onhandig, vandaar dat ik voor die andere 9/1 wou gaan. Die problemen,zijn die er nu nog steeds of waren die er? Omdat de EMP die ik graag wil, bij onze oosterburen gewoon nieuw wordt verkocht. Maar wel als V1 uitvoering,vandaar m'n vragen. Ik wilde ook alles aan 1 kant. Dit type werkt uitstekend en is gewoon in NL te koop voor niet te duur. Heb er zelf zeer recent 2 aangeschaft (Type: P.168-W2), was niet echt de moeite waard om dat bij de oosterburen te doen.
Gerard 76 Geplaatst: 7 november 2010 Auteur Geplaatst: 7 november 2010 Nou ja,ruim 20 of ruim 30 euro per stuk.....
Gerard 76 Geplaatst: 13 november 2010 Auteur Geplaatst: 13 november 2010 Vandaag het wokje deels in mekaar gezet. Nu ben ik de laatste dagen es allerlei draadjes over de T55 (en T90) aan 't doorlezen, maar wat ik nog niet gelezen heb is welke satellieten je nu precies kunt pakken . Rekening houdend natuurlijk met z'n kleinere omvang en de mindere ruimte op de rail iit de T90. Heb laatst alvast wat extra LNB's en 3 houders gekocht voor 't geval ik het in de kop zou krijgen om er een paar LNB's bij te prikken. Ik meen gelezen te hebben dat de Amos op 4 West op een T55 niet te doen is, terwijl het bij een ander weer wel goed gaat. Vraag me af wat er nog aan interessants is bij te prikken. Misschien 33 Oost of 36 Oost? Of Hellas op 39 oost,zou met 40 graden net moeten kunnen met Thor als meest westelijke satelliet...
cookie monster Geplaatst: 13 november 2010 Geplaatst: 13 november 2010 Citaat: Amos op 4 West op een T55 niks T55: Citaat: Misschien 33 Oost of 36 Oost? Niks T55: Citaat: Hellas op 39 oost,zou met 40 graden net moeten kunnen met Thor TE krap http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...rue#Post1525482 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Gerard 76 Geplaatst: 13 november 2010 Auteur Geplaatst: 13 november 2010 Ja heb vanochtend nog een 3tal draadjes hierover gevonden. Oa jouw link Hmm,een T90 is hiervoor beter. Maar een T90 icm de vrouw = oorlog in de tent Daarom de T55.
Tonskidutch Geplaatst: 13 november 2010 Geplaatst: 13 november 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Ja heb vanochtend nog een 3tal draadjes hierover gevonden. Oa jouw link Hmm,een T90 is hiervoor beter.Maar een T90 icm de vrouw = oorlog in de tent Daarom de T55. een tweede T55 met andere focus Pabadam Yonderboi
cookie monster Geplaatst: 13 november 2010 Geplaatst: 13 november 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Maar een T90 icm de vrouw = oorlog in de tent Vrouw buite Origineel bericht van: Gerard 76 Daarom de T55. Maar aangande Thor & hellas bv 2x T55 = Maakuw vroiuw duidlijk dat 2x T55 nodighebt of 1x T90 (goedkopr) +meer weeereserve & mogelijkhede C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 13 november 2010 Geplaatst: 13 november 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Maar een T90 icm de vrouw = oorlog in de tent Daarom de T55. Precies om dezelfde reden heb ik nu ook een T55. LNB houder voor Sirius zit er wel op, maar zonder LNB. A1 en A3 zitten inderdaad vrij strak tegen elkaar aan. Zie daarvoor ook het item T55 (gemodificeerd) + 4x Alps Quad
Tonskidutch Geplaatst: 13 november 2010 Geplaatst: 13 november 2010 Origineel bericht van: cookie monster Origineel bericht van: Gerard 76 Maar een T90 icm de vrouw = oorlog in de tent Vrouw buite Origineel bericht van: Gerard 76 Daarom de T55. Maar aangande Thor & hellas bv 2x T55 = Maakuw vrouw duidlijk dat 2x T55 nodighebt of 1x T90 (goedkopr) +meer weeereserve & mogelijkhede cookie monster zou, 2x de t55 met een andere midden positie minder zijn dan een t90??? Pabadam Yonderboi
cookie monster Geplaatst: 15 november 2010 Geplaatst: 15 november 2010 2x T55 = 40° + 40° openningshoek 1x T90 = 45° <-> 60° openningshoek (AlanS) voorrdeel T90 meeer weereserve Buiteznkant schotel minder signaal zondrmeer Maa 2x T55 lijkme wat absurd , maaar .... misschien wegen plaatsgebrekvoor T90 (hoogte lengte) , 2x T55 als tussenoplossingoplosssing !! ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- resltaat: Maakuw vrouw duidlijk dat 2x T90 nodighebt PS: tijd terugmijn T55 afgekopppeld , nudus Triax 88 draaaibaar , voo mijpersoonlijk betetr C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Gerard 76 Geplaatst: 24 november 2010 Auteur Geplaatst: 24 november 2010 Vandaag een begin gemaakt met de T55. Ik heb er momenteel 4 LNB's op. Thor,Hotbird,Astra1 en 3. Overal gemiddeld 12 tot 13 dB op,zeg maar 70 tot 75%. Dat is iets minder dan met de Triax 88. Vooral op Astra1 en 3 is het minder. De LNB's voor astra2 en sirius moeten nog. Wil ook proberen om 10 oost en 4 west erbij te krijgen. (heb hier nog 2 smalle LNB's liggen) Valt me op dat de LNB houders ook na vastzetten nog een klein beetje wiebelen.De beugel niet... Is dit normaal of moet ik ze nog wat aandraaien? edit,volgens mij heb ik de onderkant van de één na linkse houder (astra1) precies omgekeerd erop gezet
vGnp Geplaatst: 24 november 2010 Geplaatst: 24 november 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 edit,volgens mij heb ik de onderkant van de één na linkse houder (astra1) precies omgekeerd erop gezet Waar zit de draaischaal? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen