Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Vergeef me de misschien wat domme vraag:

Ik heb een wat oudere Mediaguard module in een Edision Argus mini 2in1 zitten.

De zap snelheid is niet om over naar huis te schrijven.

Ligt dat nu aan de verouderde module of aan m'n ontvanger?

René.

P.s. Ik ken de ILTV software, maar daarmee heb ik het probleem dat er geen audio wordt weergegeven op NED1HD.

Geplaatst:

dat ligt aan de module je kunt het wel testen als je dit alleen hebt met de gecodeerde zenders,

en als het goed is ,is hij bij de vrij te ontvangen kanalen veel sneller

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Hallo Satencom,

Bedankt voor je antwoord.

De module heeft heel oude (uit 2004) software en krijg er geen nieuwe software in.

De nieuwe versie zal dus wel beter gaan. Ik zit alleen met het bijkomende probleem dat met deze ontvanger en de oude cam, het geluid a-sync is, ook op de digitenne kanalen. En ik vraag me af of dat een een probleem in het ontvangertje is of daadwerkelijk met deze cam te maken heeft.

René.

Geplaatst:

het heeft ook met de ontvanger te maken nu je zegt dat het geluid a-sync is, op de digitenne kanalen, maar digitene heeft weer niks te maken met de MEDIAGUARD module die is alleen voor de satelliet ontvangst digitene heeft weer een Conax module nodig om

alle kanalen te ontvangen

heb je hier ook al even gekeken klik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Hallo Satencom,

Sorry voor de wat warrige antwoorden.

Er lopen hier twee problemen door elkaar:

Ik had op m'n Argus mini 2in1 ILTV software versie 1.1.54 tot volle tevredenheid draaien, met een Digitenne kaart en een CD kaart in de interne kaartlezers. Toen werd aan NED1HD het dolby audio toegevoegd en weg was het audio op NED1HD. Nieuwere versies van ILTV gaven geen audio op NED1HD.

Een oude cam van een collega geleend en ja hoor weer geluid op NED1HD, alleen niet synchroon.

Met de nieuwe versie van ILTV loopt ook het Digitenne geluid niet synchroon.

Nu zit ik te twijfelen of ik de nieuwste CD-cam zal kopen. Het kan natuurlijk zijn dat dit ontvangertje ook met deze cam niet goed overweg kan.

René.

Geplaatst:

heb je het menu ook al door gesnuffeld soms kun je het geluid ook wel bij sturen , je zou bij

een sat winkel een module kunnen kopen, en als hij niet goed werkt , dat je hem dan mag

terug brengen

Geplaatst:

mijn recente ontvanger, i.c.m. de laatste TVV module, geeft veel te lange zaptijden en het geluid is dikwijls niet synchroon!!!

Met FTA zenders geen enkel probleem...

sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen