zoekende Geplaatst: 6 november 2010 Geplaatst: 6 november 2010 Heb een duo plus aangeschaft met een gedeeltelijke installatie. Draaide hiervoor met een DM7000 met draaibare schotel. Hoop dit binnenkort te veranderen voor een schotel met 4 koppen. Dreambox met schotelontvangst op 23 gr afgekoppeld. Vu geplaatst. Heb een software en kanalenlijst voor de VU uitgevoerd. Bij tunerinstelling-ontvangstinstelingen heb ik eenvoudig, rotor en lengte- en breedtegraad ingevuld. Heb wel beeld op de Astra maar kan niet draaien. Vele fora bezocht maar die wijzen naar bovengenoemde tunerinstelling. Lijkt wel of hij geen power krijgt. Gaarne uw raad en advies
Moderator wiz Geplaatst: 6 november 2010 Moderator Geplaatst: 6 november 2010 lees deze draad eens door, daar staan een aantal suggesties. Overigens heeft dit forum ook een zoekfunctie groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
zoekende Geplaatst: 6 november 2010 Auteur Geplaatst: 6 november 2010 Uw draad staat er niet bij. Ben begonnen met informatie hiervoor te zoeken, ook op dit forum. Dank voor je belangstelling.
Tonskidutch Geplaatst: 6 november 2010 Geplaatst: 6 november 2010 uh, als je op de onderstreepte deze klikt in het bericht van wiz staat een en ander te lezen over rotor en usals etc maar ook usals of rotor of draaibaar in de aan de rechterzijde van het scherm geplaatste zoek opdracht levert resultaat ofschoon niet veel mensen rotor gebruiken voor een twintuner. ciao Second Life Mungo Parker
Moderator wiz Geplaatst: 6 november 2010 Moderator Geplaatst: 6 november 2010 Origineel bericht van: zoekende Uw draad staat er niet bij. Ben begonnen met informatie hiervoor te zoeken, ook op dit forum. Dank voor je belangstelling. wat bedoel je hiermee? In mijn eerste posting op "hier" klikken levert een hele draad die over een draaibare schotel gaat i.c.m. een vuduo. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
zoekende Geplaatst: 6 november 2010 Auteur Geplaatst: 6 november 2010 Had dit lijntje gelezen. Ook dit antwoord lost mijn probleem niet op. Hoop op een bericht van iemand die zijn nieuwe VU op zijn bestaande rotor heeft aangesloten. Mijn startpunt is de nul positie (Sirius) van de DM7000. Usals zeggen me niets in het menu van de VU DUO. Heb ivm met voetbal maar de DM7000 terug geplaatst.
Moderator wiz Geplaatst: 6 november 2010 Moderator Geplaatst: 6 november 2010 Als je nu echt geholpen wil worden dan zou het een stuk schelen als je vermeld wat voor een rotor je hebt, en hoe je dat had draaien op je dreamboxje, en wat nou exact je vraag is. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
zoekende Geplaatst: 6 november 2010 Auteur Geplaatst: 6 november 2010 Heb een DM 7000 met Moteck Digipower Diseqc Motor. Heb deze ooit uitgericht op de Sirius. Heb de DM7000 op 28gr afgekoppeld en de VU DUO geplaatst. Op de VU is PLI open geinstalleerd. MIJN probleem is dat ik mijn schotel niet kan draaien op de VU. Zoals boven beschreven heb ik bij de instellingen de plaatspositie en rotor geinstalleerd. Heb dus wel beeld op Astra 23 maar moet eerst m'n dreambox terug plaatsen om de schotel op een andere satelliet te richten. CONCRETE vraag: Welke instelling moet er veranderd worden dat er leven in de stabmotor komt.
Tonskidutch Geplaatst: 6 november 2010 Geplaatst: 6 november 2010 klik diseqc geavanceerd usals 1.2 Second Life Mungo Parker
zoekende Geplaatst: 6 november 2010 Auteur Geplaatst: 6 november 2010 Kom er niet uit. Mijn probleem is gelijk aan John 1234
Polleke2 Geplaatst: 7 november 2010 Geplaatst: 7 november 2010 Ik had pas hetzelfde probleem en dat bleek een lekke coax te zijn heb je daar al naar gekeken?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen