Ga naar inhoud


Instelling draaibare schotel.


zoekende

Aanbevolen berichten

Heb een duo plus aangeschaft met een gedeeltelijke installatie. Draaide hiervoor met een DM7000 met draaibare schotel. Hoop dit binnenkort te veranderen voor een schotel met 4 koppen. Dreambox met schotelontvangst op 23 gr afgekoppeld. Vu geplaatst. Heb een software en kanalenlijst voor de VU uitgevoerd. Bij tunerinstelling-ontvangstinstelingen heb ik eenvoudig, rotor en lengte- en breedtegraad ingevuld. Heb wel beeld op de Astra maar kan niet draaien. Vele fora bezocht maar die wijzen naar bovengenoemde tunerinstelling. Lijkt wel of hij geen power krijgt. Gaarne uw raad en advies

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

lees deze draad eens door, daar staan een aantal suggesties.

 

Overigens heeft dit forum ook een zoekfunctie wink

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

uh,

 

als je op de onderstreepte deze klikt in het bericht van wiz staat een en ander te lezen over rotor en usals etc

maar ook usals of rotor of draaibaar in de aan de rechterzijde van het scherm geplaatste zoek opdracht levert resultaat

 

ofschoon niet veel mensen rotor gebruiken voor een twintuner.

ciao

Stay Awhile

Röyksopp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: zoekende
Uw draad staat er niet bij. Ben begonnen met informatie hiervoor te zoeken, ook op dit forum. Dank voor je belangstelling.


wat bedoel je hiermee? In mijn eerste posting op "hier" klikken levert een hele draad die over een draaibare schotel gaat i.c.m. een vuduo.

groet,

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had dit lijntje gelezen. Ook dit antwoord lost mijn probleem niet op. Hoop op een bericht van iemand die zijn nieuwe VU op zijn bestaande rotor heeft aangesloten. Mijn startpunt is de nul positie (Sirius) van de DM7000. Usals zeggen me niets in het menu van de VU DUO. Heb ivm met voetbal maar de DM7000 terug geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Als je nu echt geholpen wil worden dan zou het een stuk schelen als je vermeld wat voor een rotor je hebt, en hoe je dat had draaien op je dreamboxje, en wat nou exact je vraag is.

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een DM 7000 met Moteck Digipower Diseqc Motor. Heb deze ooit uitgericht op de Sirius. Heb de DM7000 op 28gr afgekoppeld en de VU DUO geplaatst. Op de VU is PLI open geinstalleerd. MIJN probleem is dat ik mijn schotel niet kan draaien op de VU. Zoals boven beschreven heb ik bij de instellingen de plaatspositie en rotor geinstalleerd. Heb dus wel beeld op Astra 23 maar moet eerst m'n dreambox terug plaatsen om de schotel op een andere satelliet te richten. CONCRETE vraag: Welke instelling moet er veranderd worden dat er leven in de stabmotor komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...