Gast satbopper Geplaatst: 6 november 2010 Geplaatst: 6 november 2010 Hallo, Ik heb het volgende probleem.Met de scart aansluiting heb ik beeld en geluid.Sluit ik de dvi kabel aan (heeft altijd gewerkt) heb ik beeld maar geen geluid meer. Andere kabel geprobeerd,geen geluid Tja enige suggesties waar het aan kan liggen. En is er misschien een omweg om toch geluid te krijgen want ik heb toch liever dvi dan scart (beter beeld) Alvast bedankt voor de respons Ronnie
Sigma Geplaatst: 6 november 2010 Geplaatst: 6 november 2010 Wat voor image draai je? kijk eens bij Audio instellingen heb je daar soms AC3 downmix op uit gezet Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Neouni Geplaatst: 6 november 2010 Geplaatst: 6 november 2010 Je bedoel toch wel je dvi>hdmi kabel ? Want een normale dvi aansluiting heeft geen audio.
guppje29 Geplaatst: 7 november 2010 Geplaatst: 7 november 2010 DM8000 en DM800 geven beide via de DVi geluid mee. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen