Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoe kom je daar nu bij? confused

Origineel bericht van: Frank67
Origineel bericht van: post
hoe kunnen wij sex site's en andere site blokkeren op onze laptop van onze dochter is daar een proggamma voor en het makkelijke in gebruik zijn

Het gemakkelijkste is het om de DNS servers van de laptop van de dochter te veranderen in die van OpenDNS (208.67.222.222 en 208.67.220.220).

Je hoeft dan geen software te installeren en het werkt voor alle browsers die je op de laptop gebruikt.

De basisservice is gratis, en als je bij OpenDNS een account aanmaakt kun je ook nog opgeven welke soort sites je wel of niet wilt blokkeren.

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Geplaatst:
Citaat:

bedankt voor de antwoorden
en onze dochter is 9 jaar

Pak het rigoreus aan, kies een cristelijke internetprovider.

Aan de andere kant kan je eigen ook afvragen wat een 9 jarige met een eigen laptop moet. facepalm.gif
Geplaatst:
Origineel bericht van: Xilence

Aan de andere kant kan je eigen ook afvragen wat een 9 jarige met een eigen laptop moet.

Dat antwoord heb je al gekregen van de topic starter. eek

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
Origineel bericht van: kweetnie
hoe kom je daar nu bij? confused

Origineel bericht van: Frank67
Origineel bericht van: post
hoe kunnen wij sex site's en andere site blokkeren op onze laptop van onze dochter is daar een proggamma voor en het makkelijke in gebruik zijn

Het gemakkelijkste is het om de DNS servers van de laptop van de dochter te veranderen in die van OpenDNS (208.67.222.222 en 208.67.220.220).
Je hoeft dan geen software te installeren en het werkt voor alle browsers die je op de laptop gebruikt.
De basisservice is gratis, en als je bij OpenDNS een account aanmaakt kun je ook nog opgeven welke soort sites je wel of niet wilt blokkeren.

Ja, waarom vraag je dat? Heb je er al eens gekeken?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Omdat hij in eerste instantie de sugestie wekt dat door alleen maar de DNS van Open DNS te gebruiken je al die sites al automatisch blokkeert. (Of ik lees het anders/verkeerd...)

Gr.

Citaat:

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Geplaatst:
Origineel bericht van: kweetnie
Omdat hij in eerste instantie de sugestie wekt dat door alleen maar de DNS van Open DNS te gebruiken je al die sites al automatisch blokkeert. (Of ik lees het anders/verkeerd...)
Gr.

Citaat:

Dan had je alles moeten lezen in zijn post.... er staat:

Citaat:

en dat klopt.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Ja, ik was misschien niet helemaal duidelijk. Je moet bij OpenDNS dus een account aanmaken en in de instellingen aangeven dat je adult sites wilt blokkeren.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Geplaatst:

je kan ook modem/routers vinden waar je in een administratie bepaalde trefwoorden kan opgeven als :

sex, naked, cock, enfin...de hele retemeteut en die zal dat direct tegen houden.

maar mijn visie is : zet je kinderen met hun pc bij jullie en probeer hen ook wegwijs te maken in wat en hoe.

Geplaatst:

k9 web protection

van de makers van de blue coat secure gateway, maakt ook gebruik van hun database.

Is wel in het engels maar zeker de moeite van het bekijken waard.

Groet,

Kees

Geplaatst:

In mijn vorige job had ik een ContentKeeper Webfilter Appliance draaien. Wereldding.

En daar is nu ook een software versie van voor thuisgebruik.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen