Ga naar inhoud


samsung dcb 9401r is deze nog bruikbaar


blitzteam

Aanbevolen berichten

Ik heb op de rommelmarkt een samsung dcb 9401r gekocht met A.B voor 2 euro.

Ik heb helaas geen kabelaansluiting, maar kan iemand anders er wel mee blij maken.

Alleen wil ik weten of deze kabelontvanger nog geschikt is voor het net in zuid limburg ( ik geloof dat het Ziggo is ).

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zolang hij maar gebruikt wordt in de regio waar ziggo aktief is zal hij het gewoon doen. Heb zelf nog de voorloper (panasonic) hier rondslingeren en die doet het ook nog.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: blitzteam
Ik heb op de rommelmarkt een samsung dcb 9401r gekocht met A.B voor 2 euro.
Ik heb helaas geen kabelaansluiting, maar kan iemand anders er wel mee blij maken.
Alleen wil ik weten of deze kabelontvanger nog geschikt is voor het net in zuid limburg ( ik geloof dat het Ziggo is ).


Eigenlijk eerst testen of de gratis programma's werken
je weet nooit waarom hij aan de kant is gezet

Snurker

( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Da's wel een goeie trouwens. Of iemand moet dat ding wel heel erg haten (begrijpelijk overigens) dat ie 'm voor 2 euries weg doet.

 

Origineel bericht van: Snurker
Origineel bericht van: blitzteam
Ik heb op de rommelmarkt een samsung dcb 9401r gekocht met A.B voor 2 euro.

Ik heb helaas geen kabelaansluiting, maar kan iemand anders er wel mee blij maken.

Alleen wil ik weten of deze kabelontvanger nog geschikt is voor het net in zuid limburg ( ik geloof dat het Ziggo is ).

 

Eigenlijk eerst testen of de gratis programma's werken

je weet nooit waarom hij aan de kant is gezet

 

Snurker

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even aansluiten op je kabelaansluiting, dan de frequentie invoeren (356000 of 372000 of 369000 of 514000) dan het netwerknummer 1111 of 5555 of 9600/9700 of 8888.

De QAM op 64 en symboolsnelheid op 6875.

Effe scannen en als ie werkt heb je beeld op nederland 1 en diverse regionale zenders en het infokanaal, die zijn ongecodeerd. Dan weet je zeker dat ie werkt en kan je een smartcard proberen. Als ik je postcode had geweten, kon ik de juiste gegevens doorgeven. Suc6, groeten Dunhans

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Origineel bericht van: Snurker
Origineel bericht van: Hoeba
Heb hier zo'n Samsung staan op Ziggo Den haag, werkt goed met Ziggo kaart!


Waar slaat dit op ????

Snurker


Op de vraag van de topic starter,
Citaat:
Alleen wil ik weten of deze kabelontvanger nog geschikt is voor het net in zuid limburg ( ik geloof dat het Ziggo is ).

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...