blitzteam Geplaatst: 7 november 2010 Geplaatst: 7 november 2010 Ik heb op de rommelmarkt een samsung dcb 9401r gekocht met A.B voor 2 euro. Ik heb helaas geen kabelaansluiting, maar kan iemand anders er wel mee blij maken. Alleen wil ik weten of deze kabelontvanger nog geschikt is voor het net in zuid limburg ( ik geloof dat het Ziggo is ). Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Catastrofus Geplaatst: 7 november 2010 Geplaatst: 7 november 2010 Zolang hij maar gebruikt wordt in de regio waar ziggo aktief is zal hij het gewoon doen. Heb zelf nog de voorloper (panasonic) hier rondslingeren en die doet het ook nog. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
blitzteam Geplaatst: 7 november 2010 Auteur Geplaatst: 7 november 2010 Ik neem aan dat ik dus alleen een starterspakket moet kopen, en dan installeren en kijken. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Catastrofus Geplaatst: 7 november 2010 Geplaatst: 7 november 2010 Uiteraard moet je wel een smartcard hebben maar daarvoor hebben we webwinkels... 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Snurker Geplaatst: 8 november 2010 Geplaatst: 8 november 2010 Origineel bericht van: blitzteam Ik heb op de rommelmarkt een samsung dcb 9401r gekocht met A.B voor 2 euro. Ik heb helaas geen kabelaansluiting, maar kan iemand anders er wel mee blij maken. Alleen wil ik weten of deze kabelontvanger nog geschikt is voor het net in zuid limburg ( ik geloof dat het Ziggo is ). Eigenlijk eerst testen of de gratis programma's werken je weet nooit waarom hij aan de kant is gezet Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Catastrofus Geplaatst: 8 november 2010 Geplaatst: 8 november 2010 Da's wel een goeie trouwens. Of iemand moet dat ding wel heel erg haten (begrijpelijk overigens) dat ie 'm voor 2 euries weg doet. Origineel bericht van: Snurker Origineel bericht van: blitzteam Ik heb op de rommelmarkt een samsung dcb 9401r gekocht met A.B voor 2 euro. Ik heb helaas geen kabelaansluiting, maar kan iemand anders er wel mee blij maken. Alleen wil ik weten of deze kabelontvanger nog geschikt is voor het net in zuid limburg ( ik geloof dat het Ziggo is ). Eigenlijk eerst testen of de gratis programma's werken je weet nooit waarom hij aan de kant is gezet Snurker 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Hoeba Geplaatst: 9 november 2010 Geplaatst: 9 november 2010 Heb hier zo'n Samsung staan op Ziggo Den haag, werkt goed met Ziggo kaart! Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
dunhans Geplaatst: 9 november 2010 Geplaatst: 9 november 2010 Even aansluiten op je kabelaansluiting, dan de frequentie invoeren (356000 of 372000 of 369000 of 514000) dan het netwerknummer 1111 of 5555 of 9600/9700 of 8888. De QAM op 64 en symboolsnelheid op 6875. Effe scannen en als ie werkt heb je beeld op nederland 1 en diverse regionale zenders en het infokanaal, die zijn ongecodeerd. Dan weet je zeker dat ie werkt en kan je een smartcard proberen. Als ik je postcode had geweten, kon ik de juiste gegevens doorgeven. Suc6, groeten Dunhans Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
Snurker Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Origineel bericht van: Hoeba Heb hier zo'n Samsung staan op Ziggo Den haag, werkt goed met Ziggo kaart! Waar slaat dit op ???? Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
blitzteam Geplaatst: 10 november 2010 Auteur Geplaatst: 10 november 2010 Inmiddels heeft de kabelreceiver zijn test doorstaan, werkt nog prima hier in het zuiden des lands, buurman had nog een kaartje liggen. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
edbe Geplaatst: 12 november 2010 Geplaatst: 12 november 2010 dan heb je echt een koopje gehad.... heb 3 maanden geleden eentje voor 30 euro gekocht en verkocht voor 50 euro 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Hoeba Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 Origineel bericht van: Snurker Origineel bericht van: Hoeba Heb hier zo'n Samsung staan op Ziggo Den haag, werkt goed met Ziggo kaart! Waar slaat dit op ???? Snurker Op de vraag van de topic starter, Citaat: Alleen wil ik weten of deze kabelontvanger nog geschikt is voor het net in zuid limburg ( ik geloof dat het Ziggo is ). Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen