dreamboy Geplaatst: 7 november 2010 Geplaatst: 7 november 2010 Ik heb van iemand een DM7025 overgenomen. De voeding was reeds vervangen maar ik heb er toch voor de zekerheid een ventilator ingebouwd. Ik wil ook iets doen aan het display dat er in zit. Dit brandt heel lichtjes, ook als de instelling volle bak staan. Is dit iets wat makkelijk te doen is zodat niet de hele unit moet vervangen worden? Ik dacht aan het vervangen van de background led. Indien dit mogelijk is, is hier ergens een handleiding voor te vinden? thx VU+ Duo met 750GB Harddisk dreambox 7250 met 320GB Harddisk dreambox 7000s met 200GB Harddisk 2x dreambox 500s WaveFrontier T90 West-Vlaanderen - Belgie
iemand Geplaatst: 7 november 2010 Geplaatst: 7 november 2010 is wat lastig, want de LED zit in het plastic. je kunt wel overwegen een 2-e LED erbij te prutsen is ook lastig,want de drukknoppen zitten in de weg. gr. Erik
dreamboy Geplaatst: 7 november 2010 Auteur Geplaatst: 7 november 2010 oei, ik had gehoopt dat het iets makkelijker zou zijn. En het hele display vervangen vind ik iets te duur VU+ Duo met 750GB Harddisk dreambox 7250 met 320GB Harddisk dreambox 7000s met 200GB Harddisk 2x dreambox 500s WaveFrontier T90 West-Vlaanderen - Belgie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen