Ga naar inhoud


Franse vliegdekschip Charles de Gaulle op weg naar het Midden Oosten


highlander53

Aanbevolen berichten

Ik had al eerder op dit forum al een melding geplaatst over de toenemende spanning in het Midden Oosten,nu heb ik op een andere

website dit nieuwe bericht gelezen,helaas is deze site alleen in het Engels te lezen.

Ik hoop dat deze link geen bezwaar is voor de moderator van dit forum,ivm met de toenemende spanning in Midden Oosten en het gevaar van een 3de Wereld Oorlog!

 

http://www.debka.com/article/9132/

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat het wel mee valt met WO III. Het is niet onmogelijk dat er een oorlog komt met Iran, ik heb geen idee hoe groot die kans is. Iran is een fundamentalistische Moslim staat, en zowel Rusland als China hebben daar niets mee, Je weet hoeveel problemen Rusland al heeft met fundamentalistische moslims in het zuiden, en China had laatst ook de nodige problemen met Moslims in het westen van China. Ik wil daarmee overigens niets zeggen over de vraag wie de schuld heeft van die problemen. Maar duidelijk is wel dat geen van beide staten het in zijn hoofd zal halen vanwege een stel mafketels in Teheran een derde wereldoorlog te beginnen, en dat zijn de enige staten die als tegenstander voor WO III in aanmerking komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh, de stelletje mafkezen in Iran die oorlog zoeken? Ze zoeken volgens jouw oorlog omdat ze als staat een mening hebben, en omdat ze durven op te staan tegen het kapitalistische westen?!

 

WANNEER heeft Iran een ander land aangevallen? Antwoord: NUL,NUL

WANNEER heeft de USA zonder reden een ander land aangevallen? eek U do the math.

 

BTW, De meeste Iraniers zijn GEEN moslims. Er is maar 1 "echte" Islaam, het Sjiisme is absoluut ongeloof tegenover die vorm van Islaam, en dus zijn het ongelovigen.

 

Groetjes. Voor vraagjes PM. smile

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SalimRMAF

WANNEER heeft Iran een ander land aangevallen? Antwoord: NUL,NUL


Iran niet, maar Iran heette vroeger toch echt Perzië......

Tja, dan wordt het toch een heel ander verhaal. whistle

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

DEBKAfile heeft wel "abnormale" nieuwsberichten...

 

Ik denk dus écht niet dat het westen, met leiding van Obama nog een oorlog kan voeren tegen Iran. Als je ziet wat Hezbollah Israel heeft aangedaan... zal Iran nog een 10x grotere impact kunnen hebben waarschijnlijk.

 

 

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...