Ga naar inhoud


ervaringen 45km auto leasen??


NickDream

Aanbevolen berichten

/Off topic

Even iets meer nadenken.

Mensen met een handicap kunnen geen B-rijbewijs halen soms.

Er bestaat nog geen specifiek rijbewijs voor dit soort voertuig.

Dus, mensen met een handicap die graag droog willen blijven, moeten maar op een bromfiets gaan zitten?

Helaas is het mode om die dingen te gebruiken in de leeftijds-groep van 16-18 jarigen. Maar het is allemaal toegestaan hé.

Wie ben ik om het te verbieden? /Terug maar weer?

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: NickDream
klopt maar ivm handicap is het halen van een rijbewijs niet mogelijk vandaar deze oplossing om particulier deze auto te kopen voor in de stad


Alle respect maar ik kan me geen handicap inbeelden waardoor je je rijbewijs niet kan halen. En mocht het toch zo zijn dan zou het onverantwoord zijn om alsnog met zo'n 45 km ding te gaan rond rijden.

Ik spreek trouwens uit ervaring want ik zit zelf al bijna 20 jaar in een rolstoel en rij zelf met de auto.

Een vriend van mij past auto's aan zodat je ermee kan rijden ongeacht je handicap. Je kan je niet voorstellen wat allemaal mogelijk is.

Mocht je hier meer info over willen pm me.

Een kleine auto zoals een ford Ka, renault twingo, enz, ... lijken mij dan veel geschikter dan zo'n aixam of micocar en ze zitten in dezelfde prijsklasse.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...