Gast Pandion Geplaatst: 7 november 2010 Geplaatst: 7 november 2010 Ik krijg een melding van clean/up wizard tijdens (her)starten van DM800. Volgens de wizard het is minder dan 2MB vrij en moet ik wat etemnsies verwijderen om wat ruimte te winnen/maken voor systeem. Ik heb gecheck, allen deze applicaties zijn geinstalleerd VLC Player Web Interface CCCamInfo EPG Refresh TuxCom PicturePlayer 2Sub Subtitles Media Scanner Default Services Scanner Welke is niet nodig en wat kan ik nog meer verwijderen uit mijn Dm800, want ik weet het niet of het goed is dat zo weinig vrije ruimte beschickbaar is. Volgens mij het is iets niet goed in het systeem. Wat is een standaart Gemini 5.1 Enigma 2 installatie grotte eigenlijk? Ik bedoel als ik ga opnieuw flashen/image weer op zetten, hoeveel ruimte blijft het over als vrije ruimte? Ik heb een DM800 met een interne 500GB HD en daar wordt het opnames opgeslagen en ook voor syteem back-up en EPG record heb ik deze int.HD gekozen als pad.. Wat kan het anders?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen