Ga naar inhoud

DVD speler in DM8000 inbouwen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja dat is het verschil. eerst even installeren.

moet je dus maar net even weten .

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

ja en ik lijk hem geinstalleerd te hebben want er staat nu dvd speler in het menu (viel me trouwens meteen al op bij pli dat er geen dvd spler in het menu stond).

Maar goed nog steeds geen reactie als ik er een schijf in stop.

Heb ik nu misschien alleen de menu optie er bij gezet want bij de software staat nog steeds geen player of iets dergelijks. ik weet niet of die er bij de originele dream image wel stond.

Geplaatst:

ja hij heeft stroom anders gaat lade toch ook niet open?

in dream image deed hij het gewoon. heb niets veranderd. probleem zit in pli. maar ik heb een veel groter probleem dat ik geen beeld heb met mijn rotor en daar reageert niemand op en dat is een beetje frustrerend.

Geplaatst:

nou ik krijg bijna alles werkend maar de dvd doet nog niet veel. in het menu staat er dus wel dvd speler maar als ik daar op druk gebeurd er weinig. ja kan bladeren op de harde schijf en ook de toegevoegde netwerklokaties maar je kan niets kiezen. Bij PVR kan je met een van de gekleurde knoppen ook dit scherm krijgen en dan kan je wel bestanden opstarten van de harde schijf en netwerklokaties. Al met al vind ik het maar een vreemd gedeelte van de image. In de Dream image kreeg ik overigens hetzelfde te zien als ik in het menu koos voor dvd speler.

Geplaatst:

hij zit op de sata aansluiting waar dvd bij staat.

maar ik heb dus al een paar keer gezegd dat het heeft gewerkt met een andere image!

Dus hij zit gewoon goed aangesloten.

Maar volgens mij heb ik dat al meerdere malen gezegd. In pli gaat er wat niet goed of ik heb niet alle benodigde plugins toegevoegd.

Geplaatst:

nou dvd worden nu opeens wel afgespeeld, maar cd's niet.

enig idee wat ik dan nog moet installeren?

verder vind ik die file browser een beetje vreemd die je ziet als je op dvd-speler klikt in menu als er geen schijf in zit. dan kan je weer door wat mappen bladeren. niet echt een zinvolle functie want er is ook al een mediaplayer en de pver en die doen bijna hetzelfde.

ik loop verder tegen wat aan wat ik ook liever anders zou zien.

bij de pvr kun je op lokaties drukken en dan zie je een lijst met lokaties. Nou staat mijn harddisk daar 2 maal in. 1 x als harddisk en 1 x met het type nummer. Is die lijst aan te passen? ik meen het ergens te zijn tegen gekomen maar kan het nu niet meer vinden. Overigens in alle file browsers zie ik dit optreden en dat vind ik gewoon slordig en zou ik willen veranderen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: tajvdz
nou dvd worden nu opeens wel afgespeeld, maar cd's niet.

als je PLi hebt moet je de meest recente versie flashen of upgraden , dan leest die wel cd`s

VU+ ultimo en ultimo 4K

Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar )

Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )

Gast Pinomans
Geplaatst:
Origineel bericht van: tajvdz
nou ik krijg bijna alles werkend maar de dvd doet nog niet veel. in het menu staat er dus wel dvd speler maar als ik daar op druk gebeurd er weinig. ja kan bladeren op de harde schijf en ook de toegevoegde netwerklokaties maar je kan niets kiezen. Bij PVR kan je met een van de gekleurde knoppen ook dit scherm krijgen en dan kan je wel bestanden opstarten van de harde schijf en netwerklokaties. Al met al vind ik het maar een vreemd gedeelte van de image. In de Dream image kreeg ik overigens hetzelfde te zien als ik in het menu koos voor dvd speler.

Wat je zegt klopt maar het verhaal gaat nog verder.
Als je de DVD player gebruikt zonder een DVD dan kom je idd in een filebrowser waar je naar files kan bladeren.
Als je geen films ziet op een locatie als je die daar verwacht dan kan dat, de DVD player kan een ingelegde DVD afspelen, een video_TS map afspelen, een ISO afspelen en VOB files.
De Mediaplayer speelt deze NIET af maar kan weer mkv files, M2TS enz afspelen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen