Ga naar inhoud


Google laat postcode op basis van ip-adres zien


Amager95

Aanbevolen berichten

ik heb gemerkt dat google het opeens nodig vind om op basis van mijn ip adres een postcode te vermelden op haar website waar ik mij zou bevinden

verder nagekeken op de website van google.nl: ik kan het niet "uitzetten".

zij noemen het in feite een "service".

 

nou ik vind dit een totale versie van 1984

hoeveel verder gaat google nog? is er nog iemand op deze aarde die dit bedrijf kan stoppen?

 

komt de volgende keer op de website van google ook nog te staan wie ik ben, wat ik gestudeerd heb, wat mijn bloedgroep is, hoeveel geld ik op de bankrekening heb staan, of ik bij de huisarts kom, hoeveel tanden en kiezen ik nog in mijn mond heb, wat mijn pincodes zijn, hoe ik mijn koffie drink?

 

het is gewoon te gek dat een bedrijf als google de hele wereld onder haar macht kan krijgen.

het meest ergelijke is dat het schijnt ze ook nog te lukken

 

ps als Star Trek waar zou zijn dan zou ik mij aansluiten bij de Marquis

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Amager95
ik heb gemerkt dat google het opeens nodig vind om op basis van mijn ip adres een postcode te vermelden op haar website waar ik mij zou bevinden
verder nagekeken op de website van google.nl: ik kan het niet "uitzetten".
zij noemen het in feite een "service".

nou ik vind dit een totale versie van 1984
hoeveel verder gaat google nog? is er nog iemand op deze aarde die dit bedrijf kan stoppen?

komt de volgende keer op de website van google ook nog te staan wie ik ben, wat ik gestudeerd heb, wat mijn bloedgroep is, hoeveel geld ik op de bankrekening heb staan, of ik bij de huisarts kom, hoeveel tanden en kiezen ik nog in mijn mond heb, wat mijn pincodes zijn, hoe ik mijn koffie drink?

het is gewoon te gek dat een bedrijf als google de hele wereld onder haar macht kan krijgen.
het meest ergelijke is dat het schijnt ze ook nog te lukken

ps als Star Trek waar zou zijn dan zou ik mij aansluiten bij de Marquis

Ehhhh.... Dit wisten we toch allemaal al? Je hoeft alleen nog maar in te vullen met wie je omgaat om het verhaal compleet te maken?!?

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wist je ook dat Google met de geheime dienst NSA samenwerkt? Zo niet, dan bij deze.

Als Orwell zou weten wat er achter de schermen over iedereen bekend is (niet alleen Google, ook de Nederlandse overheid) dan zou die zich in het graf nog eens omdraaien want de fase 1984 zijn we al lang gepasseerd.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Ik zou niet graag willen lopen vanaf de postcode waarvan google denkt dat ik zit en de werkelijke postcode.

Je kan anders toch ook een fictieve locatie opgeven?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amager95

hoeveel verder gaat google nog? is er nog iemand op deze aarde die dit bedrijf kan stoppen?


Niemand gaat Google stoppen.
Iedereen is namelijk gek op die zogenoemde "Android" telefoontjes, die elke vorm van persoonsgegevens direct naar het "thuisfront" stuurt.
Iedereen gebruikt Google om op internet te zoeken en waarvan elke zoekopdracht ook in de database van Google terecht komt....en zo werken we er allemaal aan mee.

Waar Microsoft nog enige fatsoen heeft omwille van de privacy regels, heeft Google overal maling aan en doet wat zij wil.
Het bedrijf is inmiddels minstens zo machtig als Microsoft en kan niet meer gestopt worden.


"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro Newbie
Ik zou niet graag willen lopen vanaf de postcode waarvan google denkt dat ik zit en de werkelijke postcode.
Je kan anders toch ook een fictieve locatie opgeven?


Het kan nog gekker. Als ik in Google Maps op het blauwe knopje klik wat boven het gele poppetje staat, dan kom ik op een paar meter nauwkeurig op de plek uit waar mijn router staat. Als ik naar Streetview ga kijk ik tegen mijn huis aan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...