Ga naar inhoud


Google laat postcode op basis van ip-adres zien


Amager95

Aanbevolen berichten

 

Het kan nog gekker. Als ik in Google Maps op het blauwe knopje klik wat boven het gele poppetje staat, dan kom ik op een paar meter nauwkeurig op de plek uit waar mijn router staat. Als ik naar Streetview ga kijk ik tegen mijn huis aan.

 

Waar vind ik dat blauwe knopje?

 

Of moet je hiervoor ingelogt zijn?

 

Als je idd hiervoor ingelogt moet zijn dan denk ik dat jezelf je exacte gegevens hier hebt aangegeven,Of zie ik dit verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: drz
. . . heeft Google overal maling in lees mailing aan en doet wat zij wil. . . .


HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Automatisch gedetecteerde locatie

 

Om u de meest relevante resultaten te kunnen bieden, probeert Google automatisch uw locatie te detecteren en de resultaten daarop aan te passen. Een locatie met het label 'Automatisch gedetecteerd' is geselecteerd op basis van de volgende factoren:

 

Uw IP-adres .

De functie 'Mijn locatie' van Google Toolbar. Als u Google Toolbar heeft geïnstalleerd en de functie 'Mijn locatie' is ingeschakeld, wordt uw geschatte locatie (wanneer deze is gedetecteerd) gebruikt om uw zoekresultaten aan te passen. Als u niet wilt dat Google Toolbar uw geschatte locatie bepaalt, schakelt u 'Mijn locatie' uit.

 

http://www.google.nl/support/websearch/bin/answer.py?answer=179386&hl=nl

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie geen postcode , geen blauw knopje.

Ik heb niets te verbergen iedereen mag weten wie ik ben, ik heb niet voor niets een naam gekregen, ik verberg mij niet achter een onzin naam.

Wil je weten wat mijn inkomen is? vraag het gewoon , misschien krijg je een eerlijk antwoord.

 

Wat ik wel direkt kan zeggen is, dat ik blij ben dat ik in nederland woon, en dat ik mij niet gek laat maken door de gedachte dat een ander wel eens alles van mij zou kunnen weten !.

 

En google !, daar werken ook weer mensen die anders op straat rond liepen te roddelen over anderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Terradon
Hier wat info, die kreeg ik toen ik het probeerde.
Bij mij ook niks bekend :D
Dus ergens geef jezelf je gegevens bloot.......

http://www.mozilla.com/nl/firefox/geolocation/


Groetjes......


Even geklikt op waar ben ik....kom in Groningen uit hahahaa..en ik woon zelf in Enschede.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bert1952
Ik zie geen postcode , geen blauw knopje.
Ik heb niets te verbergen iedereen mag weten wie ik ben, ik heb niet voor niets een naam gekregen, ik verberg mij niet achter een onzin naam.
Wil je weten wat mijn inkomen is? vraag het gewoon , misschien krijg je een eerlijk antwoord.


Kijk eigenlijk sla je de spijker precies op zijn kop, namelijk het zinnetje "vraag het mij" veel van dit soort dingen gaat namelijk ongevraagd........en dat is zorgelijk.........

Groetjes...........
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was vanmiddag bij een kennis die zo'n beetje 12km verderop woont. Volgens Google woont hij bij mij in de straat.

Wel raar dat die straat meer dan 30km van mijn werkelijke woonplaats verwijderd is. laugh

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bert1952
Ik zie geen postcode , geen blauw knopje.
Ik heb niets te verbergen iedereen mag weten wie ik ben, ik heb niet voor niets een naam gekregen, ik verberg mij niet achter een onzin naam.
Wil je weten wat mijn inkomen is? vraag het gewoon , misschien krijg je een eerlijk antwoord.

Wat ik wel direkt kan zeggen is, dat ik blij ben dat ik in nederland woon, en dat ik mij niet gek laat maken door de gedachte dat een ander wel eens alles van mij zou kunnen weten !.

En google !, daar werken ook weer mensen die anders op straat rond liepen te roddelen over anderen


De reden hiervan is bij voorbeeld dat dit alles identiteitsfraude in de hand werkt.
Andere nemen jouw identiteit over, want alles staat op het internet.
Mensen neem jouw naam en alles over. Voor anderen lijkt het dan net alsof deze nieuwe persoon echt bestaat. Maar nee dus. Het kan zeer kwaadaardig uit de hand lopen als deze persoon dingen gaat doen en jij er voor moet op draaien.

lees dit maar eens:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Identiteitsfraude
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...