Ga naar inhoud


[Vantage] Geen EPG.


endurance

Aanbevolen berichten

Al enkele weken heb ik de nodige uitval van EPG op m'n Vantage 8000S. Nu/straks is soms aanwezig, maar ook regelmatig helemaal niets. Zijn er meer mensen met dit probleem, v.w.b. de Vantage.

Ik gebruik Emu 2.55.02 fixt.

Met vriendelijke groeten:

Jan

 

Al sille de bern strie frette, de lytse man sil wille ha

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb het hier als volgende weer wél werkend gekregen:

 

- Alle kanalen gewist

- Stekker er uit getrokken

 

Toen kreeg ik een bericht dat er systeembestanden hersteld werden (toeval?)

 

- Kanalen opnieuw geinstaleerd

 

En het werkt weer laugh

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar verhaal, maar heb je dan wel je kanalen weer uit een backup vanaf de harde schijf weer kunnen installeren???

 

Ik had laats last van freeses, heb toen een andere firmware erop geknald en toen weer 2.5802 en toen werkte de epg ook weken lang naar behoren, wel dus mijn oude kanalenlijst weer vanaf de harde schijf geherinstalleerd.

 

Groetjes.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi was het weekend ook eens bezig. heb nu ontdekt dat als je op je harde schijf de map epg leegmaakt en daarna reboot de epg dus ook weer werkt!!! eerst de hele map verwijderd, dat helpt niks die zet die weer terug maar gewoon de map openen en vervolgens alles verwijderen......verder dus niks gedaan leek me makkelijker dan weer opnieuw een kanaal lijst te maken.

 

Ik ben er weer blij mee...

 

Groetjes.............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Terradon
Hoi hier idem, de fout moet je denk ik zoeken bij onze vrienden van Canal Digitaal...beetje pesten dat wij geen goed gekeurd apparaat van CD hebben........ik zeg zielig.

Groetjes...............

Ik denk dat je het bij je apparaat moet zoeken, want ik heb ook een niet CD goedgekeurd apparaat, maar geen Vantage (meer) en heb de EPG wel een week vooruit.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Terradon
Hoi was het weekend ook eens bezig. heb nu ontdekt dat als je op je harde schijf de map epg leegmaakt en daarna reboot de epg dus ook weer werkt!!! eerst de hele map verwijderd, dat helpt niks die zet die weer terug maar gewoon de map openen en vervolgens alles verwijderen......verder dus niks gedaan leek me makkelijker dan weer opnieuw een kanaal lijst te maken.

Ik ben er weer blij mee...

Groetjes.............



Zoals ik eerder al schreef, probleem erg eenvoudig opgelost............ :D

Groetjes...........
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...