pollebru Geplaatst: 8 november 2010 Geplaatst: 8 november 2010 Ik heb een abonnementsovereenkomst (via satboer) voor Basis pakket sinds het begin van TvV. In deze overeenkomst staat bepaald dat ik jaarlijks vooruit betaal. Vorig jaar heb ik mijn abonnementsvergoeding Basis pakket voor de periode van 01/12/2009 - 30/11/2010 betaald. (118,80 euro) Kan het zomaar dat TvV mij sinds 05/11/2010 al op Basic Light pakket heeft gezet? Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Wheeler Geplaatst: 8 november 2010 Geplaatst: 8 november 2010 Vind het vreemd dat dat automatisch zou gebeuren. Ik had het Plus paket en heb zelf moeten bellen om het naar Basic + te laten omschakelen. Betaalde vroeger ook op jaarbasis. Maar ben met domicilliering naar maandelijkse termijnen omgeschakeld. Een goedkeuring domicilliering sleept trouwens ook een paar maanden aan. Tf 5000 CI Philips/Pace DVR 8121 - Duo LNB Mediaguard CI TV Vlaanderen Windows 7 Ultimate - 32 bits Nokia C5-00
pollebru Geplaatst: 8 november 2010 Auteur Geplaatst: 8 november 2010 Een paar weken geleden heeft men mij gebeld en omdat ik toen in de wagen zat heb ik de persoon gevraagd om terug te bellen, wat hij ook zou doen. Ik wacht wel nog steeds. Ik heb intussen via hun webstek wel een klachtenformulier verstuurd. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
jph Geplaatst: 8 november 2010 Geplaatst: 8 november 2010 Origineel bericht van: Wheeler Vind het vreemd dat dat automatisch zou gebeuren. Ik had het Plus paket en heb zelf moeten bellen om het naar Basic + te laten omschakelen. Betaalde vroeger ook op jaarbasis. Maar ben met domicilliering naar maandelijkse termijnen omgeschakeld. Een goedkeuring domicilliering sleept trouwens ook een paar maanden aan. Bij mij is het plus pakket automatisch omgezet naar Basic + en ik betaal maandelijks. ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
jeevanhoof Geplaatst: 8 november 2010 Geplaatst: 8 november 2010 Hoi, ben je wel zeker dat het omgezet is? Als je de nederlandse HD zenders (ned1-2-3) nog kan ontvangen dan is er niets omgezet. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
haelewyn Geplaatst: 8 november 2010 Geplaatst: 8 november 2010 Dat laatste is niet juist, want de Nederlandse HD zenders ontvang je met alle nieuwe paketten, ook met Basic Light. Dit in tegenstelling tot wat op de website van TVV staat.
pollebru Geplaatst: 9 november 2010 Auteur Geplaatst: 9 november 2010 O.a Hallmark had ik niet meer (gaf gecodeerd aan), mede vastgesteld door satboer. Verder ga ik hun antwoord afwachten en zien wat zich vanavond op het scherm doet. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Jean-Claude Geplaatst: 9 november 2010 Geplaatst: 9 november 2010 zit Hallmark nu niet op een deelkanaal met eredivisie live 2 ? Als die uitzenden dan is het kanaal inderdaad gecodeerd (voor een TVV kaart). DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
pollebru Geplaatst: 9 november 2010 Auteur Geplaatst: 9 november 2010 Origineel bericht van: Jean-Claude zit Hallmark nu niet op een deelkanaal met eredivisie live 2 ? Als die uitzenden dan is het kanaal inderdaad gecodeerd (voor een TVV kaart). Dat klopt, maar vrijdag ochtend en middag is er toch geen eredivisie. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Gast yoeri Geplaatst: 12 november 2010 Geplaatst: 12 november 2010 sorry dat ik deze vraag zo even hier tussenin stel , maar is er iemand die al te weten gekomen is wat die extra kosten zijn die in de laatste brief van TVV in kleine letters worden vermeld? ik heb hen zelf al gecontacteerd maar ze geven blijkbaar niet thuis. ik zou wel willen naar de plus gaan vanuit mijn oud basis abo, maar ik weet graag op voorhand welke extra's ze nog van de rekening denken te halen. alvast bedankt
haelewyn Geplaatst: 13 november 2010 Geplaatst: 13 november 2010 Ik ben vanuit het oud abo naar de basic light gegaan. Er werden geen kosten voor aangerekend. Je kan het via de online-diensten van de website van TVV doen. Een paar seconden later heb je al het nieuwe pakket, als je ontvanger aan staat.
Gast yoeri Geplaatst: 14 november 2010 Geplaatst: 14 november 2010 dat is de gewone upgrade , niet de actie vermeld in de folder dan? daar moet je toch echt een kaart terugsturen.
wied Geplaatst: 15 november 2010 Geplaatst: 15 november 2010 dit lijkt mij een interessante test te kunnen worden, daar ik niet inzie hoe TVV zonder onze toestemming een andere abo-formule kan doorvoeren op eigen houtje?! sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3
haelewyn Geplaatst: 15 november 2010 Geplaatst: 15 november 2010 Origineel bericht van: yoeri dat is de gewone upgrade , niet de actie vermeld in de folder dan? daar moet je toch echt een kaart terugsturen. Inderdaad : gewone upgrade (downgrade in dit geval), zonder actie van gratis ontvanger of andere.
pollebru Geplaatst: 15 november 2010 Auteur Geplaatst: 15 november 2010 Origineel bericht van: wied dit lijkt mij een interessante test te kunnen worden, daar ik niet inzie hoe TVV zonder onze toestemming een andere abo-formule kan doorvoeren op eigen houtje?! Ik kijk er naar uit, volgende week krijg ik mijn jaarrekening. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen