Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

tjah ze hebben die formules al ingevoerd blijkbaar en ze nemen de klanten van het eerste uur meer en meer zenders af tot er uiteindelijk maar net de zenders van het 2dekaart pakket overblijven.

meer een techniek van het moe-maken van TVV uit.

• Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

ALS ze 't abonnement van bestaande klanten na het jaar lidgeld veranderen vermoed ik dat ze 't gaan uitleggen als :

Je gaat naar een frituur waar ze vroeger heel lekkere dikke frieten hadden. Maar de leverancier van 't frituur levert die dikke frieten niet meer... Dus moet je halfdikke nemen.

Met andere woorden : de oude paketten staan niet meer op het menu. Je moet Basic light, basic of basic+ nemen.

OF : ze doen zoals in de telecom : als je een bepaald abonnement hebt mag je 't behouden tot je zelf van abonnement verandert. Maar ondertussen maken ze je 't wel moe zoadat je wel van abonnement wil veranderen (prijs omhoog, minder voordelen, alle nieuwe dingen alleen maar geldig op een nieuwe formule, etc.

Het blijft voorlopig nog even gissen.

Geplaatst:

trek ik me niet aan hoor.

wettelijk kunnen ze niet zomaar een rpijs verhogen, we hebben nl een contract.

verder heb ik ondertussen de gegevens van de dienst waar een klacht tegen wanpraktijken kan worden ingediend.

dan gaan ze daar maar eens uitleggen dat ze je zonder meer die dikke frieten afnemen om meer te vragen voor minder friet wink

Geplaatst:

En als ze dan toch alles afnemen verander je gewoon van provider, indien veel abbonees dit doen dan mogen ze nog opletten dat ze niet mogen sluiten! Ik wacht nog steeds af want in heb ook nog zo'n oude abbotje, en als ze voor mij het licht uit doen dan mogen ze het hebben. Dan betaal ik nog liever voor iets dat niet uitvalt als er een dikke wolk langs komt.

homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Geplaatst:
Origineel bericht van: yoeri
ga ik gewoon FTA kijken.

In mijn contract staat niets over de prijs die nooit omhoog mag gaan, over paketten die ze me levenslang moeten leveren of over kanalen die ik tot het eind van mijn dagen moet kunnen ontvangen. Ik denk dat je met het contract niet veel vooruit bent nadat het jaar (waar je voor betaald hebt) afgelopen is.

Ik zou me ook wel kunnen vinden in gewoon FTA kijken. Hopelijk blijft op Astra2 nog evenveel FTA staan als nu het geval is. Dan kan ik VTM edm wel missen.
Geplaatst:

natuurlijk heb je gelijk, alhoewel een kontrakt maar een kontrakt is... tot op het ogenblik dat de klant er genoeg van krijgt en opzegt (heb je toch nog het laatste woord!).

TVV basis is nog steeds de goedkoopste oplossing om onze vlaamse zenders (vtm, vt4, vijftv, acht, enz.)in huis te halen via één en dezelfde ontvanger.

sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3

Geplaatst:

ik was bij de eerste klanten.

net omdat in het begin TVV de zaken anders en eerlijker aanpakte dan telenet.

vandaar dat het nu toch spijtig is te zien dat ze momenteel nog twijfelachtiger praktijken hanteren dan telenet.

volgende is dus FTA:)

wat vt4 en dergelijke betreft , als je de uren nuttige uitzending telt ....

Geplaatst:

had ik nog niet gelezen.

dit verklaart inderdaad een hoop.

Geplaatst:

Vandaag mijn jaarrekening gehad.

Abonementsvergoeding Basispakket 01-12-10 30-11-11. €126

Dit is de kostprijs voor Basic light.

Onderaan staat in het klein vermeld dat vanaf 01 juli een prijswijziging voor het Basispakket is doorgevoerd naar €10,50/maand.

Dus men maakt er geen Basic light van, maar wel de prijs.

Het is nu afwachten welke zenders men gaat afnemen van mijn Basispakket per 01 dec.

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Geplaatst:
Origineel bericht van: pollebru
Vandaag mijn jaarrekening gehad.

Abonementsvergoeding Basispakket 01-12-10 30-11-11. €126
Dit is de kostprijs voor Basic light.
Onderaan staat in het klein vermeld dat vanaf 01 juli een prijswijziging voor het Basispakket is doorgevoerd naar €10,50/maand.

Dus men maakt er geen Basic light van, maar wel de prijs.
Het is nu afwachten welke zenders men gaat afnemen van mijn Basispakket per 01 dec.

Ben ook benieuwd.
Normaal (volgens hun berichten) zou je pakket niet wijzigen, zolang je uw pakket niet zelf wijzigt.
Als er een zender voor alle TVV pakketen verdwijnt is die regel niet van toepassing uiteraard.

mvg
Geplaatst:

Ben ook benieuwd.

Normaal (volgens hun berichten) zou je pakket niet wijzigen, zolang je uw pakket niet zelf wijzigt.

Als er een zender voor alle TVV pakketen verdwijnt is die regel niet van toepassing uiteraard.

@TokeMUp

Dan is het wel spijtig voor de mensen die overgestapt zijn van Basis naar Basic Light

Geplaatst:

verdeel en heers (de romeinen wisten het al)...

Mensen die overgestapt zijn deden dit misschien omwille van de speciale condities voor een HD ontvanger!?

sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3

Geplaatst:
Origineel bericht van: wied
verdeel en heers (de romeinen wisten het al)...
Mensen die overgestapt zijn deden dit misschien omwille van de speciale condities voor een HD ontvanger!?

Voor Basic Light was er geen aanbod wink en voor Basic moest men wel 69 euro bijbetalen en hun abbo (24 maand) koste dan 14,90 euro/maand ipv 10.50 euro voor oud Basis

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen