Ga naar inhoud

zit er in het combi familie pakket ook de hd kanalen ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

eeen kennis van mij heeft een combi familie pakket en betaald 38,50 euro per maand incl tweede kaart.

nu heeft zij een kop op astra 19,2 maar kan iemand mij zeggen of in het bovengenoemde pakket ook de hd kanalen zitten ?

als dat zo is wil ze een dubbele kop aanschaffen .

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:

ze moet der kop ( :D ) naar 23,5 richten

op 19,2 Oost zal op den "lange duur" niets overblijven.

een duo-LNB dus 19,2 +23,5 kan een uitkomst zijn als die samengaat/bedoeld is voor de schotelgrootte die "ze" heeft.

ciao

Dark & Long ,  Drift 2 Dark Train

Underworld

Geplaatst:
Origineel bericht van: Tonskidutch
ze moet der kop ( :D ) naar 23,5 richten
op 19,2 Oost zal op den "lange duur" niets overblijven.

een duo-LNB dus 19,2 +23,5 kan een uitkomst zijn als die samengaat/bedoeld is voor de schotelgrootte die "ze" heeft.

ciao

ik begrijp je verhaal maar mijn vraag was ook of je met het bovengenoemde pakket alle hd kanalen kan krijgen.

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:

hd is een extra pakket voor 9,95€ als je al combi en family had geabonneerd

dus erbij abonneren / misschien zelfs even dubbel checken per telefoon, daar de acties van CanalDIGITAAL elkaar afwisselen en misschien kom je onder de 9,95 extra uit.

ciao

Dark & Long ,  Drift 2 Dark Train

Underworld

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Dat is hier te vinden: OUD COMBIPAKKET Hierin staat alleen NEDERLAND HD (Nu Ned 1.) en Eurosport HD.

In hoeverre dit nog klopt weet ik niet maar zoals het er naar uit ziet zit hier dus niet het HD pakket in.

Geplaatst:

Volgens mij betaal je ongeacht wat voor pakket je hebt, € 5,00 per maand extra voor het HD pakket en die zit vrijwel geheel op 23,5 graden (Astra 3).

Met het combi familie pakket zul je nu Ned 1,2,3 (allen HD) en Eurosport HD op deze positie kunnen ontvangen.

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Geplaatst:

Halo peterksr,

ik heb zelf 't oude standaard familie pakket en ontvang zonder bijbetaling ned 1,2&3 in HD en ook de twee belgische zenders in HD als ook Duitsland je moet er alleen wel rekening meehouden dat er in mpeg4 wordt uitgezonden en dat de meeste HD-zenders via 23.5 te ontvangen zijn

m.v.g. liberator1943

3xDSR 7141,32PFL5605H12,TRIAX 70cm DAP fibre glass voor astra 23,TRIAX 78 voor de astra 19+28+hotbird 13, 2xBaff diseqc 4/1, 3xSmart titanium, clone+

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen