Ga naar inhoud


TV zenders op het park


rolandroland

Aanbevolen berichten

Wat ik altijd grappig vind is de zenders te bekijken op het kabel netwerk van de betreffende park. Zo heb je een TV kanaal waarbij je kunt zien wie er aan komt bij de ingang. Soms heb je FilmNet maar daar heb ik geen tijd voor om naar te gaan kijken. Daarvoor heb ik tenminste geen vakantie genomen. Wat ik mis in de zender parken zijn de regionale zender in de desbetreffende provincie. Ook zou het mooi zijn dat de lokale omroep TV zender doorgegeven wordt. Wat ik ook zie is dat de radio zenders via de TV kanalen aangeboden worden. Je hebt dan zwart beeld met geluid er op. Misschien zijn er hier mensen die wat mooie beelden kunnen laten zien?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Klopt, op de meeste parken wordt een vast aanbod aan zenders aangeboden.

 

Afgelopen zomer zijn we op vakantie geweest in het oosten van Nederland. Daar hadden ze inderdaad Film1, een infokanaal van het park, en de Nederlandse zenders. Helaas geen Discovery, NGC, Animal Planet en de regionale omroep. Daarvoor in de plaats wel ARD, ZDF, WDR, NDR, RTL, RTL2, VOX, Sat1 en ProSieben...

 

Dat krijg je als je in het oosten op vakantie gaat denk ik? Een overvloed aan Duitse tv, meer dan Nederlandse tv... En inderdaad, ook Radio 1, 3FM en Radio 4 zijn te ontvangen via die tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Klopt, op de meeste parken wordt een vast aanbod aan zenders aangeboden.

Afgelopen zomer zijn we op vakantie geweest in het oosten van Nederland. Daar hadden ze inderdaad Film1, een infokanaal van het park, en de Nederlandse zenders. Helaas geen Discovery, NGC, Animal Planet en de regionale omroep. Daarvoor in de plaats wel ARD, ZDF, WDR, NDR, RTL, RTL2, VOX, Sat1 en ProSieben...

Dat krijg je als je in het oosten op vakantie gaat denk ik? Een overvloed aan Duitse tv, meer dan Nederlandse tv... En inderdaad, ook Radio 1, 3FM en Radio 4 zijn te ontvangen via die tv.


de Nederlandse televisie die jij bedoelt (dus niet NL1,2 en 3) zijn volgens mij helemaal geen Nederlandse zenders.
Het gaat hier om Luxemburgs en vooral Amerikaanse zenders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

En SBS uit Scandinavië toch? Je hebt strikt genomen gelijk dat RTL uit Luxemburg komt. De afkorting RTL is: Radio TV Luxemburg. En SBS is Scandinavische Broadcast System of zo iets. Het beeld op het park waar ik zat liep vast terwijl het geluid gewoon verder ging. Vind het wel leuk om die ontvangstmasten te zien. Soms heb je ook gewoon kabel TV van UPC of Ziggo. Is het voor een park goedkoper dat ze een eigen netwerkje hebben? Dan hoeven ze aan UPC niks te betalen. En hoe zit het precies met dat ze FilmNet (hoe dat ook heet) doorgeven? Daar zullen ze wel extra rechten voor moeten betalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rolandroland
En hoe zit het precies met dat ze FilmNet (hoe dat ook heet) doorgeven? Daar zullen ze wel extra rechten voor moeten betalen?


Daar betalen ze dus heel weinig voor, als men op het park naar deze zenders kan kijken hoopt men dat je thuis ook gaat abonneren! Promotie dus.

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...