Ga naar inhoud


Vu+Duo goed of niet?


Gast djbosanac

Aanbevolen berichten

Nu wil ik wat meer over de vu+duo weten.

 

Weet nu het verschil zo'n beetje van de dreamboxen 500HD en de 800HD.

 

Uit die blijkt dat de 500HD het beter doet, en de 800HD qua specificaties het minder goed doet.

 

Nu werd me dus ook verteld over een VU+DUO reciver.

 

Daar wil ik nu over kijken om naar een vu over te steppen in plaats van een dreambox. All hoewel me familieleden wel degelijk een dreambox 500S hebben.

 

Uhm op deze forum kan ik niet echt een review topic vinden dus vandaar dat ik deze topic aan maak. Herstel me, corrigeer me, zeg het me als ik fout zit. (Van fouten leer je)

 

Oke

 

1, wat heb je allemaal nodig voor een VU reciever.

2, is het gebruiksvriendelijk als een dreambox of overige recievers

3, prijzen, zijn ze haalbaar.

4, cardsharing (is het mogelijk, mocht ik later voor me moeder ook eentje voor in de woonkamer aanschaffen)

5, is het mogelijk om met 1 reciever 2 tv's te bedienen?

 

Voorlopig genoeg vragen, mocht ik nog wat hebben kan ik zeker hier terecht?

 

Moest een prefix kiezen tussen een solo en een duo, heb even zitten kijken verschil zit hem in de ontvangers?tuners?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
Origineel bericht van: djbosanac

Moest een prefix kiezen tussen een solo en een duo, heb even zitten kijken verschil zit hem in de ontvangers?tuners?


Ja, de solo heeft 1 tuner, de duo 2. Als ik het goed lees wil je evt. voor de duo gaan. Dat is goed, want voor de solo worden minder (misschien geen?) alternatieve images gemaakt.
De duo bevalt mij uitstekend, ik heb alleen een schakeling voor de ventilator geplaatst, zodat deze minder hard draait. Na een paar weken begon deze namelijk vrij veel lawaai te maken, wat erg storend is. Dit heb ik van meer mensen gehoord.

Groeten Maxzz

-------------

Vu Duo met Pli

1 Bisat schotel met 4xlnb en 1 Big Sat met 7xlnb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

De duo bevalt mij uitstekend, ik heb alleen een schakeling voor de ventilator geplaatst, zodat deze minder hard draait. Na een paar weken begon deze namelijk vrij veel lawaai te maken, wat erg storend is. Dit heb ik van meer mensen gehoord.


Hoi,

Is bij de nieuwe modellen (althans bij mij) niet meer van toepassing. De ventilator is vervangen door een koelblok. En die maken geen herrie smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Hoi,

 

Is bij de nieuwe modellen (althans bij mij) niet meer van toepassing. De ventilator is vervangen door een koelblok. En die maken geen herrie smile

 

 

ben ook erg benieuwd hoe dat er dan uitziet, want dan zou de bovendeksel ook gemodificeerd moeten worden [want die zit nu helemaal dicht]

om de warmte te geleiden ,en helemaal de warmte die de geschakelde voeding creeerd ,want daarachter zit nu de ventilator geplaatst en als die komt te vervallen waar blijft dan de warmte van de voeding, en eventueel ingebouwde hdd en alle modellen vanaf maart met het nieuwe type mainboard rev2.3 zat al een koelblok op de mainprocessor maar welk nieuw model heb jij dan welk serienummer staat erop??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...