Ga naar inhoud


Abonnement op een nieuwe (oranje) smartcard


Hoppy

Aanbevolen berichten

Ik heb een splinternieuwe oranje smartcard voor mijn zoon gekocht. Hierop wil ik bij CanalDigitaal via het web op telefonisch een Basis Smartpack afsluiten. Dus alleen het basispakket zonder HD.

(kosten € 9,95/maand).

 

Volgens CanalDigitaal kan dit niet omdat er een Entertainment pakket op de smartcard zou zitten. De kaart is overigens nog NIET geregistreerd en ook nog nooit geregistreerd geweest.

 

Nu heb ik zelf een basis pakket + HD en het HD hier een paar maanden geleden aan toegevoegd. Dat basis pakket heb ik indertijd zelf af kunnen sluiten.

 

Is het juist dat er oranje kaarten bestaan met een hoge abonnementsvorm die je dan niet op een lager (basis) abo kan zetten?

Hoe kan ik dit aanpakken?

Is een omruil mogelijk?

 

Een compleet pakket van CanalDigitaal heb ik niet nodig want een schotel + ontvanger heb ik al.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Hoppy
Marktplaats, maar de kaart is wel nieuw (gesealde verpakking).


Ik heb hier ook een sealapparaat die ook nog kan vacumeren, gekocht bij de duitse grootgrutter.
De goedkoopste oplossing voor jou is dus de card om laten zetten naar een card voor 2e tv
dan betaal je maar een euroknaak per maand.

http://www.canaldigitaal.nl/klanten/uw-abonnement/extra-tvs-aansluiten.aspx

Volgens nr 2 in de link kan jouw kaartje als nevenkaart gebruikt worden.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf ook eens zo'n smartcard gehad, die kwam uit een actiepakket waarin als bundel het entertainmentpakket werd aangeboden plus schotel ontvanger etcetera.

 

De smartcard stond bij CD ook in het systeem als zodanig, en men kon de kaart voor mij niet activeren met het basispakket. Helaas pindakaas, dus heb ik de kaart maar weer terug gegeven aan mijn handelaar. Ik heb daarop verder ook geen actie ondernomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan via het web de nieuwe smartcard wel van Entertainment HD naar Family HD laten registeren. Kosten 19.95 per maand.

 

Mijn huidige actieve kaart heeft Basis + HD.

 

Als ik dan beide kaarten laat combineren zou de nieuwe Family HD worden en de huidige kaart Family zonder HD. (voor €2.50 extra).

De HD vervalt dan.

 

Totaal wordt de prijs dan € 19,95 + € 2,50.

 

Ik heb twee TV's de ene TV moet HD kanalen hebben het toestel van mijn zoon hoeft dat niet. Dus ik denk dat dit de beste oplossing gaat worden als ik dit CanalDigitaal kan uitleggen wat de bedoeling is.....

 

Het formulier voor 2e/3e kaart gaat er vanuit dat beide kaarten op één adres moeten staan. De huidige kaart staat uiteraard goed, de andere is nieuw dus staat nog niet op een adres. Die zal ik dus toch moeten registreren met Family HD denk ik.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gebeld met CanalDigitaal.

De nieuwe smartcard met Entertainmentpakket kan niet als 2de kaart geregistreerd worden omdat het een smartpack is.

Zo zegt CanalDigitaal dat.

 

Iedere oranje kaart is blijkbaar niet hetzelfde.

Ik ga proberen deze kaart om te ruilen voor een grijze 2de smartcard want dat zou het moeten zijn.

 

Wie een beter idee heeft mag het zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij een broodje aap verhaal van canal digitaal.

 

Een rode kaart moet net als een 2e grijze kaart gewoon op € 2.50 moeten kunnen worden gezet.

Wel moeten beiden kaarten op dezelfde naam staan.

 

Google even op forum canal digitaal en vertel daar je verhaal eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: joost1963
Lijkt mij een broodje aap verhaal van canal digitaal.

Een rode kaart moet net als een 2e grijze kaart gewoon op € 2.50 moeten kunnen worden gezet.
Wel moeten beiden kaarten op dezelfde naam staan.

Google even op forum canal digitaal en vertel daar je verhaal eens.


Ik heb het echt duidelijk uitgelegd aan CanalDigitaal via de telefoon. Het kan volgens hun niet omdat er een smartpack op zit. Blijft raar, want waarom zou een grijze kaart het dan wel kunnen? Zit er iets speciaal IN de kaart? Ik dacht van niet.
Dat beide kaarten op hetzelfde adres moeten staan is juist.
Dat wil ik ook. De nieuwe kaart staat nog nergens op dus die zou op hetzelfde adres gezet moeten worden.
Maar goed dat is nu juist het probleem.
Ik wil ook geen twee volledige abonnementen betalen. De 2,50 extra is leuk maar niet 14,95 of 19,95 extra.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: joost1963
Lijkt mij een broodje aap verhaal van canal digitaal.

Een rode kaart moet net als een 2e grijze kaart gewoon op € 2.50 moeten kunnen worden gezet.
Wel moeten beiden kaarten op dezelfde naam staan.

Google even op forum canal digitaal en vertel daar je verhaal eens.


Dat is geen broodje aap, dat is echt zo. Dat zijn kaarten die in 'Entertainment Smartpacks' worden verkocht en die kunnen alleen met het entertainmentpakket worden geactiveerd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De oplossing voor mijn probleem zal ik hier even melden.

 

Het was de bedoeling om op een tweede toestel mijn oude Dreambox aan te sluiten zodat mijn zoon zelf kan kijken wat hij wel (zonder HD dan).

Dit kan dus niet met een (tweede) oranje kaart en zeker niet als deze een smartpack als pakket heeft.

Smartpack is dus inclusief leenapparatuur en installatie.

Dit alles had ik echter niet nodig.

 

Ik heb dus nu een Extra (grijze) smartcard gekocht en deze geregistreerd nadat ik het hoofdabonnement naar Family had upgrade. De extra kaart heeft nu ook het Family pakket zonder HD, en dat voor € 2,50 per maand extra.

Voor het hoofdabonnement ga ik iets meer betalen maar krijg daar ook meer zenders voor.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...